• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • anette 81
    Nathaliiiie skrev 2011-06-17 06:38:00 följande:
    Igår öppnade polarn och pyret sin rea (iallafall i Uppsala) MYCKET att fynda :)
    i gävle fanns inte mkt
  • winters

De sa just på nyherna att vårmodet kommit i kläm pga av snabba växlingen mellan vinter/sommarvärme. RnB intervjuades (som äger PoP bla) och de bekräftade att det fanns större lager än önskat. I Kungsbacka fanns massor och jag tror att det kommer att bli en fin 70 % rea även den här gången! Dessutom körde de ju skaljackor redan nu plus allt som fanns kvar från skalrean tidigare i våras.

Oscar 091001
  • anette 81

hoppas dom rear den röda skaljackan sen

• Scarlett77
    BabiBell skrev 2011-06-16 19:52:36 följande:
    jaha, vilken lindex var det då? för jag var i Liljeholmen i Stockholm idag..fanns inte så mycket alls..
    Trollhättan så kanske lite långt för dig :) Har aldrig sett så mycket rea där och bra rea också, hoppas mycket finns kvar till halva reapriset. Bara på bebis fanns det 2 långa ställ med reakläder på båda sidor, dom ställen jag menar är typ avlånga hyllor och runt 2,5-3 meter långa så du kan tänka dig att det var mycket kläder ! Kollade aldrig på större storlekar än bebis (50-86) men hoppas det är mycket där också för jag tänkte köpa lite till tjejen att ha nästa sommar.

Någon som har en tjej på 1,5-2 år? Antar att man ska köpa 86/92 typ?
  • Althea
    Scarlett77 skrev 2011-06-17 18:44:56 följande:
    Trollhättan så kanske lite långt för dig :) Har aldrig sett så mycket rea där och bra rea också, hoppas mycket finns kvar till halva reapriset. Bara på bebis fanns det 2 långa ställ med reakläder på båda sidor, dom ställen jag menar är typ avlånga hyllor och runt 2,5-3 meter långa så du kan tänka dig att det var mycket kläder ! Kollade aldrig på större storlekar än bebis (50-86) men hoppas det är mycket där också för jag tänkte köpa lite till tjejen att ha nästa sommar.

Ja, min dotter är 16 månader och har mest 86 nu. Även en del i 80 fortfarande dock, men handlar enbart i 86 eller 92 nu.
  • skrotis78
    Scarlett77 skrev 2011-06-17 18:44:56 följande:

Min dotter fyllde precis 2 år och hon har stl 92.
  • Scarlett77

Tror jag kommer satsa på stl 92 då till nästa sommar  :) Hon är 9 mån nu har stl 74, ibland 80. 71 cm lång och ca 10 kilo.

• star67
    Scarlett77 skrev 2011-06-18 13:50:54 följande:
    Tror jag kommer satsa på stl 92 då till nästa sommar  :) Hon är 9 mån nu har stl 74, ibland 80. 71 cm lång och ca 10 kilo.
    92 blir för stor jag hade tagit 86.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2