• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • enny signatur
    Nathaliiiie skrev 2011-06-17 06:38:00 följande:
    Igår öppnade polarn och pyret sin rea (iallafall i Uppsala) MYCKET att fynda :)
    gjoede de? vart då?  
  • Nathaliiiie
    enny signatur skrev 2011-06-19 14:16:59 följande:
    gjoede de? vart då?  
    nere på gågatan i stan ;)
  • Kimmice

Vi köpte 86 till sonen förra sommaren, då han var ca 72 lång tror jag... Det är lagom denna sommar med. :/

• sisterinlaw
    Scarlett77 skrev 2011-06-18 13:50:54 följande:
    Tror jag kommer satsa på stl 92 då till nästa sommar  :) Hon är 9 mån nu har stl 74, ibland 80. 71 cm lång och ca 10 kilo.
    Min dotter är 10 månader, 77 cm lång (11,5kg) och har haft storlek 74/80 det senaste halvåret. Jag tror att 92 kommer att vara för stort för din dotter (beroende på märke)- de växer inte lika fort nu som i början. 86 blir säkert lagom.
    Lilla B 100813
  • Scarlett77

Jag får utgå lite från storleken på kläderna tror jag, det skiljer ju sig så mycket från affär till affär och på tex cubus har jag flera gånger fått felmärkta plagg. Fick 2 bodysar i stl 68 därifrån när min tjej hade stl 62, en var för liten redan då och en kan hon ha nu när hon har 74/80. Men ska nog satsa mest på stl 86 :)

Idag fick jag veta att jag väntar en pojke så nu kan jag shoppa lite till honom också när halva reapriset kommer igång :D

• skrotis78

Hur lång tid brukar det ta innan Lindex börjar med "ta 2 för 1" osv? Ingen som känner någon som jobbar på Lindex som har koll?

• jj81
    skrotis78 skrev 2011-06-20 20:31:52 följande:
    Hur lång tid brukar det ta innan Lindex börjar med "ta 2 för 1" osv? Ingen som känner någon som jobbar på Lindex som har koll?
    Jag frågade en lindexanställd om detta och fick till svar att de fick veta samma dag när det skulle bli reor & liknande.
  • winters

inte halva reapriset, men det kändes så ändå! fyndade uv-byxor (längre shorts) o uv-hatt för 29 resp 19 kr på stadium i dag!

Oscar 091001
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2