• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • sarinarad
    passau skrev 2010-03-31 10:09:18 följande:
    Nu kör vi igång del 2!
    Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    Kittyfan.se har börjat med sin sommarrea. Jag brukar handla Hello Kitty saker från Kittyfan till min dötter. De har en stor sortiment till bra pris. Jag tycker att de är bra och man hittar alltid en pryl som min dotter tycker om. Jag såg nu att de hade sänkt priserna på många av deras artiklar. Perfekt webbutik om man ska köpa något till en flicka.

www.kittyfan.se
  • BabiBell
    Jenna82 skrev 2011-06-15 09:25:18 följande:
    Bättre sent än aldrig, men nu har jag messat det till dig! Dock står det ju att det kommer från mitt nummer...de kanske ser det..hmm. :-S
    Tack. det gick bra, jag såg sen att jag också fick det sms från Lindex men i all hast inte läste...hihi, så jag shoppat en del idag men tycker inte rean är lika bra som förra gången..men men --

HAr ni andra fyndat mycket??
  • busigsysterJenny

Jag har faktiskt inte hittat nått bra. Lite besviken på utbudet i butikerna.

• Scarlett77

Oki, då är det ju ingen ide att slänga sig ut i till butikerna. Vi brukar oftast bara diskutera halva reapriset i denna tråden så jag trodde jag missat nått när alla började skriva om reor :) Kändes lite tidigt på säsongen för halva reapriset igen (Kappahl och LIndex har ju haft relativt nyligen).

Bara att bita ihop och vänta lite till! :)

• star67

när hade lindex nyligen?? jag har missat det. jag tycker att vanligt rea är inte så billigt ifall om man inte behöver vara nu, man kan handla med rabatter som man brukar få varje månad ibland blir mycket billigare än rea.

• busigsysterJenny

Lindex hade typ "mid season sale" för inte så länge sen

avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • Scarlett77
    star67 skrev 2011-06-15 22:13:41 följande:

när hade lindex nyligen?? jag har missat det. jag tycker att vanligt rea är inte så billigt ifall om man inte behöver vara nu, man kan handla med rabatter som man brukar få varje månad ibland blir mycket billigare än rea.

Minns inte exakt för jag hoppade över att åka dit sist dm körde halva reapriset, hade så mycket kläder just då. Men jag tror det var ca 6-8 veckor sedan max.

Var inne snabbt på lindex idag, har aldrig sett dom ha så mycket barnkläder på rea förrut, det var verkligen mängder!!! Men jag avvaktar till halva reapriset såklart :)
  • BabiBell
    Scarlett77 skrev 2011-06-16 19:46:25 följande:
    Minns inte exakt för jag hoppade över att åka dit sist dm körde halva reapriset, hade så mycket kläder just då. Men jag tror det var ca 6-8 veckor sedan max.

Var inne snabbt på lindex idag, har aldrig sett dom ha så mycket barnkläder på rea förrut, det var verkligen mängder!!! Men jag avvaktar till halva reapriset såklart :)
    jaha, vilken lindex var det då? för jag var i Liljeholmen i Stockholm idag..fanns inte så mycket alls..
  • busigsysterJenny

KappAhl: du får 20% på rean med sms!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2