Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Dagens shpping: 4169:- ord pris rea: 1261:- rätt ok
Fixat! Tack
jag var på båda kappahl i stan..hittade bara kläder till lilltjej i storlek 80-86 inget till pojken i storlek 98..blir tokig.så utplockat och sååå mycket folk...
Lite fynd blev det ialllafall.....får väl nöja mig med det så länge
Också shoppat idag på KappAhl: 1150 (ordinarepris) betalde 413kr
Sen var jag inne på ICA maxi och fyndade en studsmatta (minitrampolin) till barnen. Stod att det skulle vara 50% rabatt vilket skulle bli ca 400kr men i kassan blev det bara 200kr för den........vet inte vad som gick snett men glada blev vi
TeDrickaren: Vilket bra fynd med studsmattan, ska oxå in på maxi imon och leta efter en sådan..barnen hade älskat den..
är det halva rea på åhlens imorrn nån som vet??
Varför ska Lindex sega så väldigt med sitt 2 för 1 eller halva på barn ?? grrr
Nån som har fotat sina fynd på kappahl hade varit kul att se :))
Vill också veta om det e halva på Åhléns imorgon för då tänker jag va där till tio.
Va halva reapriset på hemtex i Örebro idag men va bara på gardiner o lite småprylar.
Åhå - får man vara med här?!??! ÄLSKAR halva priset reor! Så har självklart fyndat en massa på Kapp Ahl idag!
AnkiFalun - la precis upp en filmsnutt i min blogg på mina fynd! duochjag.babyblogg.se/154915/Shoppat/
Sitter och funderar - är det bytesrätt på reakläder?! Grejen är den att på måndag ska jag snittas - å tittar det då ut en pojke så skulle vi behöva uppdatera en hel del i garderoben!! Eller kan det tom vara så att halva priset rean gäller för alla from måndag? (för det med sms'et gällde väl bara tom söndag!?) Fast, när en annan är på benen igen är väl allt slut då...