Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Nu jag har mailat Lindex för att jag är så besviken på de tänkte handla ganska mycket men men , jag får åka idag till kahppal och kollar på Åhlens om de har något man skulle ha sen.
så här står på mailet hahaha
Hej!
Jag undrar varför lindex har inte börjat sin rea än på barn avdelnning, ta 2 betala för 1 eller halva rea priset??
Vi som tänkte handla där ifrån mycket kommer vi tyvärr inte göra det länge eftersom nu har Kahppahl börjat halva reapriset och Åhlens ska börja nästa vecka Enligt Åhlens kundservice så handlar vi därifrån i stället, men hade önskat handla från Lindex.
MVH
Lindex Club Medlem i Jönköping
Ingen som vet hur det ser ut på lindex i falun eller borlänge? Har dom börjat med 2bf1?
Försökt lgga in bild via telefonen men d går tyvärr inte
Konstigt med Lindex, jag trodde faktiskt de skulle börja idag. Alla reor ligger mkt senare i år, kanske beror på att midsommar var mkt tidigare förra året? de brukar ju anpassa reorna efter midsommar så.
Lindex e skit! dom hade rest väldigt mkt mer på Åhléns idag! Shoppade kjol å tröja med Pippi... Massor med roliga leksaker oxå! Hoppas på tokfint väder i veckan så ingen shoppar å allt e kvar till mig på fredag
Åhlens e vår nya favvis i tråden för att dom ger direkt info om rea starten
Började Åhlens rean idag?
Åh! Måtte man vara piggelin så man orkar ta en vända på Åhlens på freda!! Haha - tror dock jag får vänta lite...
ja jag har gett upp lindexrean nu. tröttnat på att vänta. jag har fyndat det jag behöver och lite till på pop och kapp ahl. hm är det ingen idé att ens titta in på, för dom har ca 10 pojkplagg på rea och dom har hängt där i en hel evighet.
kapp ahl har oxå väldigt dåligt på pojk, men jag hade iaf turen att vara i butiken igår när smse kom