• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Snorky

Jag hittade en hel del på kappahl´s rea både till mig själv och barnen (pojkar på 3 o 5 år)! Men o andra sidan hade jag väntat ut rean o inte shoppat det jag var sugen på innan...

Åhlens är jag spänd på, där kommer jag vara kl 10 på fredag!! De hade en hel del intressant idag när jag var o spanade... får se hur mkt det finns kvar tills på fredag. Har turen att vara barnfri då också!

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky
    Du och Jag ver2 skrev 2010-07-23 22:19:42 följande:
    Oh, är rean på Åhléns också baa för medlemmar förresten?? Eller är det för alla?!
    den är för alla vad jag vet... har alltid varit så förr
  • winters

Ska ta en sväng på reorna i dag, har varit iväg i Norge på semester, så jag har missat alla starter, men i Norge var det 70 % rabatt på Lindex så jag fick fyndat överdragsbyxor, vinterbyxor, en massa tröjor och byxor och lite pyjamas, vantar o mössor. Där tyckte jag att det fanns mycket kvar på rean jämfört med här, men det var ju lite dyrare oxå! :)

70 % hade varit något för Lindex Sverige att ta efter, det blir nog ofta bättre eftersom det ofta är 30 % rabatt och sedan kanske halva reapriset eller 2 för 1.

Oscar 091001
  • Snorky
    winters skrev 2010-07-24 08:22:27 följande:
    Ska ta en sväng på reorna i dag, har varit iväg i Norge på semester, så jag har missat alla starter, men i Norge var det 70 % rabatt på Lindex så jag fick fyndat överdragsbyxor, vinterbyxor, en massa tröjor och byxor och lite pyjamas, vantar o mössor. Där tyckte jag att det fanns mycket kvar på rean jämfört med här, men det var ju lite dyrare oxå! :)

70 % hade varit något för Lindex Sverige att ta efter, det blir nog ofta bättre eftersom det ofta är 30 % rabatt och sedan kanske halva reapriset eller 2 för 1.
    men det är ju i stort sätt samma sänkning... det blir typ 65% sänkning i Sverige... om de har 30% först och sen halva.
  • puh fantast

Börjar Åhlens med halva reapriset på fredag? Gäller det alla butiker eller bara vissa? Och var har ni fått reda på det?

• Moonlight83
    puh fantast skrev 2010-07-24 13:23:27 följande:
    Börjar Åhlens med halva reapriset på fredag? Gäller det alla butiker eller bara vissa? Och var har ni fått reda på det?
    Tror det var någon som ringde åhlens och då sa de att de skulle börja nu på fredag.Borde gälla alla butiker.
  • Xgirl83

Det blev ju en bra tur till Kappahl idag. Detta för 250:-, helt ok (ursäkta dålig bild). De röda byxorna är i fleece.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2