Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Jag hittade en hel del på kappahl´s rea både till mig själv och barnen (pojkar på 3 o 5 år)! Men o andra sidan hade jag väntat ut rean o inte shoppat det jag var sugen på innan...
Åhlens är jag spänd på, där kommer jag vara kl 10 på fredag!! De hade en hel del intressant idag när jag var o spanade... får se hur mkt det finns kvar tills på fredag. Har turen att vara barnfri då också!
Oh, är rean på Åhléns också baa för medlemmar förresten?? Eller är det för alla?!
Ska ta en sväng på reorna i dag, har varit iväg i Norge på semester, så jag har missat alla starter, men i Norge var det 70 % rabatt på Lindex så jag fick fyndat överdragsbyxor, vinterbyxor, en massa tröjor och byxor och lite pyjamas, vantar o mössor. Där tyckte jag att det fanns mycket kvar på rean jämfört med här, men det var ju lite dyrare oxå! :)
70 % hade varit något för Lindex Sverige att ta efter, det blir nog ofta bättre eftersom det ofta är 30 % rabatt och sedan kanske halva reapriset eller 2 för 1.
Börjar Åhlens med halva reapriset på fredag? Gäller det alla butiker eller bara vissa? Och var har ni fått reda på det?
Det blev ju en bra tur till Kappahl idag. Detta för 250:-, helt ok (ursäkta dålig bild). De röda byxorna är i fleece.
Var in på Polarn idag igen och fyndade 2 fina klänningar för 85 kr st.