• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • TeDrickaren

När brukar det bli bokrea? i augusti eller?

Behöver fynda lite mer kläder till våra twins....stora tjejen fick en del på KappAhl.
    Jädrans Lindex, hoppas på Åhlens nästa fredag.

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • maadicken

föresten... jag vet inte om bergqvist skor bara är en karlstad / värmlanskedja, men där har dom ju väldigt bra rea nu på massor av fina skor. 30-70% och det är inte bara på sommarskor utan även gympaskor, gummistövlar och en och annan höst/vår känga.

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Echidna

Kollat på flera Lindexbutiker i Stockholmsområdet och jag måste säga att jag är besviken! Nästan inga pojkkläder och väldigt dåligt m kläder öht på rean för nyfödda!

Var på Coop Forum - likadant där!

Så trist Obestämd

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • wewe
    Echidna skrev 2010-07-23 19:18:29 följande:
    Kollat på flera Lindexbutiker i Stockholmsområdet och jag måste säga att jag är besviken! Nästan inga pojkkläder och väldigt dåligt m kläder öht på rean för nyfödda!

Var på Coop Forum - likadant där!

Så trist Obestämd
    Och jag var på Åhlens City idag i Stockholm, o likadant där!  Mkt lite till pojk överhuvudtaget!  
  • Xgirl83

Jag var på Lindex idag och de har ju inte mycket direkt som är nåt att ha kvar. Pratade med en personal och hon visste inte alls när det skulle bli t2b1 på barnkläder, om det ens skulle bli det. Hon tyckte att det kändes tidigt att det redan var det på dam (!). Fattar inte vad det är med Lindex i år.

Jag tar en tur till KappAhl imorgon istället.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Love5

Halva reapris på Cubus, gäller delar av reasortimentet. Samma sak på Hemtex, halva rea på delar av reasortimentet.

• wewe

Ang HEMTEX,  är det ngn som vet om de har halva rean på Påslakanset  och handdukar??

Är det bara för medlemmar på HEMTEX, eller för alla? 

• Love5

Nu är jag inte helt hundra, men tror att halva rea inte gällde påslakanset ellet handdukar. Plädar, gardiner och något mer var det. Detta gällde alla, är inte medlem själv, möjligen har de någon extra förmån för medlemmar?

• LindaPalm

wewe var p Hemtex på stinsen i torsdags och där var det halva rea på vissa handdukar. Påslakan kan jag inte svara på hur det var.

Jag är också heltaggad på Åhléns rean :) Vi ska stå först i kö då dom öppnar!

På KapAhl fyndade vi en Miffy pyjamas för 60:- i strl 98/104 och en windstopperfleece för 100:- toppen!
    Maxi har massor av rea också. Var nyss där och köpte på mig ett helt gäng med trosor till treåringen. 29,50:-/3pack. Sen var det ju rea på både sommarleksaker och massor av kläder. 14,50styck fick jag betala för barbapappabody och ett par byxor till.

• Snorky
    wewe skrev 2010-07-23 22:00:37 följande:
    Ang HEMTEX,  är det ngn som vet om de har halva rean på Påslakanset  och handdukar??

Är det bara för medlemmar på HEMTEX, eller för alla? 
    inte på påslakan o handdukar i Örebro. Utan gardiner o dukar typ...
    Det är för alla, det sitter skyltar.
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2