• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Coca cola light

Nu är jag riktigt besviken. Jag som står startklar nu och jag har tom fått mannen att följa med in till några köpcentrum. Åh, det kliar så i mina shoppingfingrar.

• star67
    Coca cola light skrev 2010-07-23 10:08:56 följande:
    Nu är jag riktigt besviken. Jag som står startklar nu och jag har tom fått mannen att följa med in till några köpcentrum. Åh, det kliar så i mina shoppingfingrar.
    jag blir besviken på lindex om de inte börjar idag har väntat o väntat på dem. har inte kollat på andra butiker, vet inte om kahppahl har något man vill ha eller åhlens. kollade igår lite på lindex men det var inte så mycket kvar av det man vill ha. kanske åker till kahppal på eftermidag.

ni som har handlat från kahppal skulle vara bra om ni lägger bilder på era fynd!
  • Xgirl83

Nej nu struntar jag i Lindex faktiskt.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • skrotis78

Lindex på Värmdö och Kristianstad har just nu "ta 2 betala för 1" på barnklädesrean. Enligt LIndex kundservice varierar det från butik till butik när man startar med det, om det blir överhuvudtaget.

• passau

Lindex e skit! dom hade rest väldigt mkt mer på Åhléns idag! Shoppade kjol å tröja med Pippi... Massor med roliga leksaker oxå! Hoppas på tokfint väder i veckan så ingen shoppar å allt e kvar till mig på fredag

• star67

varför tror ni lindex har inte börjat?? eller när börjar tror ni???

jag ska maila de o fråga när de börjar. men de brukar inte säge till innan.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2