• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ÖNadja
    Kinne79 skrev 2011-07-19 15:11:08 följande:
    Mitt Lindex börjar i morgon, men vet att de redan börjat i Ystad.
    Hur kan du veta det?
  • Kinne79

Jag ringde och frågade om de börjat idag eftersom Ystad gjort det, men de hade de inte. Då frågade jag om de skulle börja imorgon, hon sa då att hon egentligen inte fick säga något men eftersom jag frågade så rakt på sak så satte jag henne på pottan sa hon och avslöjade att de skulle börja i morgon :)

• Poojess

Trulsa79: vart är ditt lindex ???

Kan tänka mig att det börjar imorgon på de flest ställen då bb kommer imorgon.

• Kinne79

Ja, jag frågade specifikt om barn. Och hon som shoppat i Ystad hade handlat barnkläder.

• helt fantastiskt

Vilket bra forum jag hittat älskar att fynda!!! Tack!! Hoppas på lindex imorgon då!!! Ska dela med mig av mina tips pm jag springer på något kul!!! Gött att det. Finns fler som gillar fynda och längtar till Dessa halva halva reor!! Bra nu när semesterkassan börjar å tryta som Håkan i Sunes sommar brukar säga (för visst är det han eller blandar jag ihop det kanske ;) lycka till imorgon nu alla Goa fyndare!! :) väntar på pop me kul med lite märkeskläder me till ok pris för oss mammalediga Svensons

• busigsysterJenny

Om nån får nått sms från lindex imorgon kan ni väl så fort som möjligt skriva vad det står i sms:et här?! Jag brukar alltid få sms från dom vid 12-14 när det e erbjudande på sms

• Semla02

Hoppas det blir halva reapriset här med snart! :)

♥ Bebis är här! ♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2