Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Smilla75- hade jag ingen aning om haha
Hittade tyvärr inget på pop i rätt storlek, men på Lindex i Nacka forum hade de MASSOR av bebisrea så jag handlade hur mycket som helst!!
POP i Sickla hade mer kvar än Nacka Forum. Lindex i Nacka hade mer än i Sickla. Gällande bebis 50-86
Vet inte om det är sagt men jag fick ett sms ifrån KappAhl och då var det halva rea-priset ![]()
Jag hade så bråttom att ta mej iväg imorse så efter rapport hit så skyndade jag mej att rusta barnen så vi skulle komma iväg i tid!
Jag ringde Lindex kl 8 imorse och frågade om dom skulle börja, vilket hon då bekräftade.
Hittade MASSOR! ord pris ca 3700 kr och ja betalade ca 1200 kr.
Pop känns inte riktigt värt att åka till, tycker det är nog dyrt även på 70%. Blir det verkligen billigare med 3 för 2? kanske för er som köper 30 plagg, men för sånna som mej som köper 3-5 plagg tror ja inte att det blir nå billigare nu mot för tidigare år på 70%.
Jag var till Lindexbutikerna vid Sergels torg, Gallerian och Farsta centrum. Ganska utplockat men några saker fick jag med mig hem. Jag var ärvn till 3 Polaren-butiker, Gallerian, PUB-huset och Farsta centrum. Mycket fint kvar men självklart ganska utplockat i vissa storlekar.
lägga gärna bilder det är kul att se vad har andra fyndat. jag skulle inte handla så mycket den här gången men det fick bli lite några byxor tröjor till dagis ska snart lägga upp bilden.