• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ÖNadja

Ja ringde mitt Lindex och frågade, sa att en annan butik började idag å frågade då om dom börjar imorrn. Hon sa då att ibland börjar vissa tidigare för att dom kankse har ett stort lager, men hon sa också att det borde vara nånting på gång.
    Det skulle finnas folk i butiken från kl 8 på morgonen så ja tänkte prova ringa då å kolla! 

• helt fantastiskt

Hinner du då kanske du kan skriva en liten kortis här vad de sa! Någon som vet om man kan handla till reapriset innan sms för som nämnts tidigare brukar sms komma runt 12-14 och jag kan nog bäst på förmiddagen... Fråga2 någon som kan linköpings bästa lindexbutix city eller ikano?? Ska dit senare!! Vore gott att få fynda lite nu storgrabben växer så det knakar och sliter massor på kläderna å lillpojken sliter inget ännu men små bebiskläder är ju alltid riktigt kul att köpa finns så mycket fint!! Tråkigt att utbudet försämras så killar som passerat 86-92!! Flick finns ju alltid mycket mer till med tanke på att variationerna är mycket större, är väldigt öppen för färger prickar och dylikt men volanger och kjolar känns för mig fel på en kille!! Som sagt vi hoppas på imorgon!!! Mammor och pappor här ska fyndas, hihihi hoppas vi iaf :) :) Sov gott!!

• Mineo

Lindex i Tidaholm har också ta 2 betala för 1 på all rea läste jag i Lindex-tråden.
    Här i stan (Örebro) har de inte börjat med det på allt ännu, var där idag. Men hoppas det händer nåt imorrn, så jag får slå ihjäl lite mer tid. Är så fruktansvärt rastlös av att gå och vänta på denna trotsiga bebis som aldrig vill komma ut! :-P

♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • ÖNadja

helt fantastiskt skrev 2011-07-19 23:38:11 följande:
    Hinner du då kanske du kan skriva en liten kortis här vad de sa! Någon som vet om man kan handla till reapriset innan sms för som nämnts tidigare brukar sms komma runt 12-14 och jag kan nog bäst på förmiddagen... Fråga2 någon som kan linköpings bästa lindexbutix city eller ikano?? Ska dit senare!! Vore gott att få fynda lite nu storgrabben växer så det knakar och sliter massor på kläderna å lillpojken sliter inget ännu men små bebiskläder är ju alltid riktigt kul att köpa finns så mycket fint!! Tråkigt att utbudet försämras så killar som passerat 86-92!! Flick finns ju alltid mycket mer till med tanke på att variationerna är mycket större, är väldigt öppen för färger prickar och dylikt men volanger och kjolar känns för mig fel på en kille!! Som sagt vi hoppas på imorgon!!! Mammor och pappor här ska fyndas, hihihi hoppas vi iaf :) :) Sov gott!!
    Det kan jag göra! Glad

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51131479.html        Lindex tråden
  • h80
    ÖNadja skrev 2011-07-20 08:10:24 följande:
    Dom startar idag! Lindex allså..
    ååh överallt? behöver man sms?
  • helt fantastiskt

Tack!!! Kanon!!! Då borde man ju få handla innan sms eller vad tror du/ni? Lycka till nu och hoppas du/ni alla fyndtokar hittar massa fint till era barn Och kanske till er själva vem vet;) ha en go dag!!!!

• busigsysterJenny
    yes!!! happy hunting allihopa!
    avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • anette 81

var hitade du det
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2