Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Har man sms från cubus får man 3 för 2
VIP-erbjudande från Cubus: Alla "Final sale" varor 3 FÖR 2! Visa SMS i kassan för att få erbjudandet.
Gäller t.o.m 7/8. Avregistrera? SMS:a Cubusstop till 7174
Finns det nått OnOff med saker kvar i??
Köper ni kortärmade kläder/sommarkläder på reorna? Att använda när då, i år eller nästa sommar? Jag var på två PoP och två Lindex idag, jättelite kul fanns det, tråkigt!
Jag köper för ett år framöver!
jag tycker lindex rean var urkass till tjejer i 3-5 års åldern. hittade nästan inget till mina tjejer, köpte bara en bamse tunika och en långärmad bamse tröja samt mumin strandcape. köpte dock en hel del nyfödd kläder då jag i stort sett inte har några babykläder sparade.
Jag har bara köpt långärmat och långbyxor inför hösten, köper inga sommarkläder på rean (men så ärver vi också).
Jag fyndade ganska mkt till min tjej som blir tre nästa vinter på Lindex i Karlstad. Även min lille bebiskille fick lite fina grejer, bl.a. Pyjamaser och fina hängselbyxor. Tjejen fick sommarkläder till nästa år plus en fleecetröja till vintern. Köpte en fin skaljacka på Stadium till henne också, bara halva priset men ändå prisvärt, 199 kr. Hm och Åhléns i Karlstad var riktigt kass däremot.