• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • busigsysterJenny

Har man sms från cubus får man 3 för 2

VIP-erbjudande från Cubus: Alla "Final sale" varor 3 FÖR 2! Visa SMS i kassan för att få erbjudandet.
    Gäller t.o.m 7/8. Avregistrera? SMS:a Cubusstop till 7174

• busigsysterJenny

Finns det nått OnOff med saker kvar i??

• Alexi

Köper ni kortärmade kläder/sommarkläder på reorna? Att använda när då, i år eller nästa sommar? Jag var på två PoP och två Lindex idag, jättelite kul fanns det, tråkigt!

• Althea
    Alexi skrev 2011-07-21 16:03:12 följande:
    Köper ni kortärmade kläder/sommarkläder på reorna? Att använda när då, i år eller nästa sommar? Jag var på två PoP och två Lindex idag, jättelite kul fanns det, tråkigt!
    Jag var också på Pop och Lindex idag, mycket urplockat framför allt på Pop. Men jag köper för att användas nästa sommar. Känns inte som det är någon mening med fler kortärmade kläder nu, inte med detta väder...:-P
  • oOMayaOo
    Jag köper både för nu, i vinter och nästa sommar. T-shirts t.ex kan man ju ha året om beroende på vad man har över.
  • Mineo
    Både och. Mina söner är så stora så det jag köper nu kan de även ha nästa sommar. Åt lillasyster köper jag inte direkt kortärmat, nåt enstaka som jag tänker ha till hösten när vi ska till Florida. Finns ju jättemkt som är långärmat på reorna också.
    Tycker det var jätteskillnad på utbudet idag och igår... fanns riktigt mycket igår i de butikerna jag var i då, men idag när jag var i andra butiker så var det inte mkt intressant kvar. Alla handlade väl med barnbidraget igår?
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • busigsysterJenny

Jag köper för ett år framöver!

• charmmiss

jag tycker lindex rean var urkass till tjejer i 3-5 års åldern. hittade nästan inget till mina tjejer, köpte bara en bamse tunika och en långärmad bamse tröja samt mumin strandcape. köpte dock en hel del nyfödd kläder då jag i stort sett inte har några babykläder sparade.

• Xgirl83

Jag har bara köpt långärmat och långbyxor inför hösten, köper inga sommarkläder på rean (men så ärver vi också).

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • daimstrut

Jag fyndade ganska mkt till min tjej som blir tre nästa vinter på Lindex i Karlstad. Även min lille bebiskille fick lite fina grejer, bl.a. Pyjamaser och fina hängselbyxor. Tjejen fick sommarkläder till nästa år plus en fleecetröja till vintern. Köpte en fin skaljacka på Stadium till henne också, bara halva priset men ändå prisvärt, 199 kr. Hm och Åhléns i Karlstad var riktigt kass däremot.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2