• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Koppkaka

Vet ni, jag frågade på fb om varför det är
    Olika i olika städer, och den som svarade sa att dom som har satt 50 procent på leksakerna har gjort fel. Det ska bara vara 30 :P

• Alexi
    oOMayaOo skrev 2014-01-16 14:19:48 följande:
    Är det nån som varit till Åhléns City i Sthlm?
    Jag var där igår, jättetråkig rea. Väldigt lite kläder tyckte jag. Köpte två badrockar till jättebra pris och hittade en enda tröja som var intressant men i övrigt ingenting.
  • choklaa

Straw 2008:

Nu har jag beställt av kusinen:)

Men måste fråga, hur vet du vad paketet väger när su beställer. Som de jag beställde i går bar 11 tröjor till 2åring och 5 tröjor till mannen.

Om jag skulle be henne skicka de till mig. Vad ska man ta för frakt alternativ som är spårningsbart??

• linnroos

idag va jag förbi åhlens rean i umeå! införskaffade mig tre rosa förvaringslådor, en nalle bakform, ett par barnbyxor och två barntröjor samt 17par trosor för 337kr. tyckte jag va helt okej! speciellt när det är tre trosor betala för två, även på rean (gäller sockar också) så om man köper tre par så betalar man bara för två!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2