• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Alexi

Åhlens hade billiga badrockar, men i övrigt verkligen inget kul.

• WithLove

Fyndat barnkläder på Åhlens i Uddevalla idag :)

Såg inga pippi kläder på Åhlens däremot barbarpappa.

Lindex hade köp 2 betala för 1 men det var bara dam kläder.

• marre1980

Jag köpte flera pippikläder på rean på Åhléns Linköping idag. Tyckte det var riktig bra rea där faktiskt. Synd bara att leksakerna inte är 50% än

• lollsanT

Här var det också bara 30% på reapriset på leksaker men jag köpte en stor aktivitetskub med olika färger, former, labyrinter  mm, 2 träleksaker, 1 leksaksbil, 4 kortärmade t-shirtar, 1 långärmad t-shirt och 1 pyjamas för 565kr hann inte med dam just så jag kanske får ta en sväng till

Hoppas Lindex kör halva rea snart

• straw2008
    choklaa skrev 2014-01-15 16:27:35 följande:
    Straw2008: Vad fick du betala i frakt för 23kg??

170 dollar.
    I kinamockaskogen.....
  • Sii

Halloj Ni som diskuterar shipto. Hur lång tid brukar ett Paket från usa nå tulalain, och vad skulle ett paket med några Tröjor, säg 5 kg gå på?

• Moi 1
    straw2008 skrev 2014-01-15 08:59:08 följande:
    Vi har kläder från TH från nyfödd upp till 6 år ca. Både baby och barn är väldigt små. Dock helt hysteriskt galet bra kvalite. Väntar nu på leverans av hela 23 KILO barnkläder skor osv från RL. Ska komma måndag
    I kinamockaskogen.....

Tack för ett snabbt svar!! Ska beställa till min dotter på 2år och velar som tusan. Jag håller med hittills har allt därifrån sett som nytt ut efter urvuxen storlek. 23 kg!! Wow, imponerande och jag tycker jag shoppar mycket.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2