• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Smurto

Här uppe i norr hade Åhlens 70% på allt, även på en del leksaker. Blev två proppfulla kassar, en med kläder o en med leksaker. :)

• Angdev

När det kommer till Åhlens så handlar det om butikschefer som tar saken i egna händer. HK går ut med listor om vilka prisändringar som ska gälla, tyvärr så efterföljs det inte i alla varuhus och då blir det så här. Ett problem som funnits i flera år.... Sjukt drygt för personalen kan jag säga för det kommer kunder varje rea som undrar varför inte samma saker kostar lika mycket i olika varuhus. Mitt tips är att så många flaggar det på Åhlens facebook sida, då brukar det hända saker.

• spratteldockan

Jag frågade Lindex vad villkoren var för att man ska få förhandssms till deras reor, typ att man ska ha handlat för ett visst belopp under en viss tid, men det enda var att man ska ha uppgett sitt mobilnummer till dem. De sa att många som har More-kortet inte vill uppge mobilnummer. Tänkte apropå diskussion tidigare i tråden vilka som får Sms från Lindex.

• spratteldockan

Nu verkar det ha ebbat ut lite vad gäller halva rea..

MEN.. snart är det dags igen!

Denna halva rea gällde höstkläder och leksaker.

I februari-mars kan man ju fynda vinterkläder till riktigt bra reapriser! Speciellt då ytterkläder.

Är det nån som har koll på mer exakt när den rean brukar sänka till slutrea? Om man jämför med att höst/julrean brukar dra igång halva rea mellan 10 och 20 januari? Kommer ihåg att jag fyndade vinteroveraller till kanonpriser på Åhléns den 17 mars ett år, men det var nog väldigt sent..

• project baby

Åhlens brukar sänka ytterligare precis innan bokrean i feb, då är det fyndläge!!
    Förra året köpte jag viking vinterkängor för 150kr styck.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2