Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Tack för ert tips????
Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?
Idag började Åhlens City med köp 3 betala för 2 på rean för barnytterkläder.
Kanske är det så även i andra Åhlens-butiker, vet inte. Och kanske för all rea, inte bara barnytterkläder. (jag var fokuserad och stressad)
Det fanns mycket kvar av vinterkläder för barn i deras eget märke plus en del Reima och Didrikssons.
Gillar inte riktigt köp tre betala för två, Man lägger ändå ut med en del pengar på de första två och så blir det ofta typ ett par vantar som billigaste grej.
Frågan är om man ska ha is i magen och chansa på att det blir ett steg tre: halva rea-priset? Det fanns skyltar där det stod "slutrea" på, men det begreppet börjar bli rätt urvattnat. Ofta kan det bli ytterligare sänkningar på slutrea-priset, nåt som t.ex Ecco är experter på.
Joy har också börjat med köp tre betala för två på rean.
Tack för ert tips????
Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?
Zalando.se har riktigt bra rea nu.. slutar på söndag.
REA-final! 50% rabatt på dyraste varan+30% på resten av din reabeställning*. Tom söndag. Ange kod: 315509. Villkor på ellos.se
50% på hela rean på jotex, hela beställningen, kod 151948 Endast mellan 11-18 idag.
lägger till denna tråd i favoriter
Panduro har stor rea nu.
Vad tror vi om stadium idag?
Stadium i Borlänge har halva reapriset på vinterjackor.