Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Åhlens brukar sänka ytterligare precis innan bokrean i feb, då är det fyndläge!!
Förra året köpte jag viking vinterkängor för 150kr styck.
Fick nyss sms om halva reapriset på kappahl
Japp, men endast för medlemmar
Ja, men går väl att shoppa på nätet med koden
Unikt erbjudande! HALVA REAPRISET på ALL REA för dig som medlem tom söndag 1/2! Visa SMS&kort. Ej i komb med andra erbj.
Rabattkod online: 8146
Välkommen!
Min sons overall har blivit kort nu och det verkar att vinter dröjer ett tag till var hittar man en billigt vilken butik har börjat rea ut vinteroveraller ? Han skulle behöva 116 tror jag!
Kolla på lekmer.se. De flesta overaller 30%, men några till 50%.
hur är nameit overaller i stl och övrigt ?? sitter dem fint på ? så att dem har bara resor bak !! vi brukar ha lindex och kappahl, såg att kappahl hade redan reta ut och dem hade inte kvar i blått
som han önskar , funderar på en sånt även stadium har redan reta ut och fanns inte hellre där hans storlek. funderar på en sånt !!lekmer.se/barnklader/ytterklader/overaller/name-it-overall-wind-atomic-blue
Texten jag skrev försvann. Name it brukar va normala till små i storleken och ha smal passform på innekläder, ej provat ytterkläder.
Fanns en Lindberg på Lekmer som hade 10 000 i vattenpelare och såg ut att va lite bättre kvalitet, men kostade ju ett par hundra mer. Men om du tror den kan hålla till nästa vinter så kan det kanske va värt det? Lycka till!
Tack för ert tips????
Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?