• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • spratteldockan
    project baby skrev 2015-01-27 08:28:23 följande:

Åhlens brukar sänka ytterligare precis innan bokrean i feb, då är det fyndläge!!

Förra året köpte jag viking vinterkängor för 150kr styck.

Då ska jag ha ögonen öppna!
  • marre1980

Ja, men går väl att shoppa på nätet med koden

Unikt erbjudande! HALVA REAPRISET på ALL REA för dig som medlem tom söndag 1/2! Visa SMS&kort. Ej i komb med andra erbj.

Rabattkod online: 8146

Välkommen!

• star67

Min sons overall har blivit kort nu och det verkar att vinter dröjer ett tag till var hittar man en billigt vilken butik har börjat rea ut vinteroveraller ? Han skulle behöva 116 tror jag!

• daimstrut

Texten jag skrev försvann. Name it brukar va normala till små i storleken och ha smal passform på innekläder, ej provat ytterkläder.
    Fanns en Lindberg på Lekmer som hade 10 000 i vattenpelare och såg ut att va lite bättre kvalitet, men kostade ju ett par hundra mer. Men om du tror den kan hålla till nästa vinter så kan det kanske va värt det? Lycka till!

• star67

Tack för ert tips????

Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2