• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • USB
    marre1980 skrev 2015-01-20 09:50:25 följande:

Vad är online koden till Lindex rean?

VIP
  • Pyssilullan

Lite typiskt att alla skulle börja samma dag bara ;) Man hinner ju inte med ;)
    Avverkade Stadium och Indiska på lunchen, mer hann jag inte.

• liten1

Rean på Lindex var rätt så bra i alla fall. Hittade 2 stycken skjortor för 15 kr styck (Ordinare pris 179kr/st), och lite annat smått och gott. Var där i cirka en timme och personalen där kom och fyllde på med några grejer åt gången. Fick höra från en bekant också att de hade klädesplagg sparade från sommaren m.m som ska ut lite i taget :). Halva reapriset gäller ju till 22/1 så man får ju kolla imorrn om det har kommit nåt :). Sen vet jag inte om de har för alla sen. Då kan man kolla lite om de har fyllt på mer :).

• Nex

Shoppade massor idag på Indiska, Stadium - 75% - och Lindex halva rean :D 
    Halva rean är guld när man är ensamstående, lyxigt att kunna shoppa trots liten inkomst. 
    Imorgon ska jag till shoppingscentret och hoppas Lindex där har mer, nu hittade jag bara kalsonger till sonen i stan. 
    Hoppas KappAhl också kommer med halva rean. 

• liten1
    Nex skrev 2015-01-20 19:23:19 följande:

Shoppade massor idag på Indiska, Stadium - 75% - och Lindex halva rean :D 
    Halva rean är guld när man är ensamstående, lyxigt att kunna shoppa trots liten inkomst. 
    Imorgon ska jag till shoppingscentret och hoppas Lindex där har mer, nu hittade jag bara kalsonger till sonen i stan. 
    Hoppas KappAhl också kommer med halva rean. 

Var inne där en sväng, och de hade tagit bort alla rea-skyltar och ställt fram nyheter istället :(. Skulle tro att det inte blir någon halva reapriset på KappAhl. 
  • Nex
    liten1 skrev 2015-01-20 19:36:58 följande:
    Var inne där en sväng, och de hade tagit bort alla rea-skyltar och ställt fram nyheter istället :(. Skulle tro att det inte blir någon halva reapriset på KappAhl. 
    Vad dåligt :(
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2