• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ZZ12
    ZZ12 skrev 2011-01-05 22:33:30 följande:
    Aha!  Kollade i mina register, nåja kalender, och förra året startade POP sin 70% rea den 8 jan!
    Hmm, jag kan ha skrivit fel... för 50% rean verkar ha startat den 20:e jan förra året, så då var det nog 30% som startade 8:e...   Kanske finns det ngn POP-expert som kan rätta mig??...
  • charmmiss
    ZZ12 skrev 2011-01-05 22:31:19 följande:
    Åh vad snällt av personalen!:)  Brukar man få göra så  (undrar om jag skulle kunna med att fråga...???Skäms)  
    nej det brukar man nog inte, men hon handlar ofta hos oss (jobbar i butik) och får lägga undan rea trots att vi inte lägger undan, så hon gör en gentjänst
  • ZZ12
    charmmiss skrev 2011-01-05 22:53:42 följande:
    nej det brukar man nog inte, men hon handlar ofta hos oss (jobbar i butik) och får lägga undan rea trots att vi inte lägger undan, så hon gör en gentjänst
    Vad bra att kunna göra så, man får hjälpa varann!Glad
  • winters
    ZZ12 skrev 2011-01-05 22:37:13 följande:
    Hmm, jag kan ha skrivit fel... för 50% rean verkar ha startat den 20:e jan förra året, så då var det nog 30% som startade 8:e...   Kanske finns det ngn POP-expert som kan rätta mig??...
    30 % startade den 8 jan, så det är ju ett par veckor tidigare i år, gissar att det är påtryckningar från nya ägarna KF! Skrattande
    Oscar 091001
  • aglili

På center syd, Lödde, Skåne var det 3 för 2 på Kappahls rea och ½ reapriset på julsaker på hemtex. HM hade även sänkt en del saker mer, vinterjackor för 100 kr tex, men så klart fanns ju inte rätt storlek

• ZZ12
    nano85 skrev 2011-01-06 17:13:10 följande:
    cubus har startat idag
    Undrar när Cubus startar med halvapriset-på-rean??  Ngn som vet?
  • emme 86
    ZZ12 skrev 2011-01-06 18:46:21 följande:
    Undrar när Cubus startar med halvapriset-på-rean??  Ngn som vet?
    Men... hon säger ju att dom startat idag?
  • ZZ12

Jaha!  Men vad konstigt för inte överallt då, för jag handlade där idag (i Stockholm) o där hade de inte börjat:(...

Ngn som sett halva-rean på Cubus i Stor-Stockholm....? 

• Flickmamma

Var inne på Cubus hemsida men det står bara att de har 50% på sina varor itne halva reapriset!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2