• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67

fortfarande har inte fått sms från kappahl men jag tror jag åker imorgon får se om lindex också börjar. lägga gärna bilder får se om det finns någon på kappahl att fynda.

• sophiie

Jag fick just sms fr KappAhl, slutrea o ½ reapriset... from i dag för medlemmar!

• Moonlight83

Blev 5tröjor,1kjol och en kort ärmad till mig själv på kappahls halva rea.mycket nöjd.tjejen fick en klänning,leggings,mysbyxor och 5par strumpor.allt för en tusenlapp!

• Moonlight83
    sophiie skrev 2011-01-10 13:26:51 följande:
    Lindex, tag 2 betala för 1, gäller det bara shoppen på hemsidan?
    ja bara webbshopen.Var inne på en lindex butik på fm och inget ta 1 bet för 2 där.
  • emme 86
    Moonlight83 skrev 2011-01-10 15:00:03 följande:
    ja bara webbshopen.Var inne på en lindex butik på fm och inget ta 1 bet för 2 där.
    Nä det hoppas jag verkligen inte att det blir, jag vill hellre ha ta 2bet för 1.  
  • Du och Jag ver2

kom hem med 2 fullproppade kassar å 1900kr fattigare.... Film kommer lite senare ikväll på bloggen! Hihi, är så kul nu när stora tjejen (2½) ska vara med å kolla "åhh", "fiiin", "mamma snäll"

Köpte för engångsskull lite grann till mig själv med!! Hrm, oki...råkade tom köpa två likadana tröjor :-0...gick liksom å lämnade in första högen vid kassan för att gå en runda till....(haha - hade ju tom ont i armen när jag kom hem.....vaddå otränad?!)

• Mineo

Ta 3 betala för 2 på Åhlens barnklädesrea i Örebro idag!

♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2