• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • hipmarygirl

Började de inte omkring den 20-21 förra året vill jag minnas?! Stadium lite tidigare tror jag.
    Vet att nån ringde Åhlens o frågade , kanske nån kan göra igen? ; - ) 

• HugoochVilma

Inget mail/sms från lindex...
    Inget sms från KappAhl (tror ändå det kommer idag....)
    Inget mail från Cubus

Åhlens, Stadium, Twilfit, PoP tror jag börjar lite senare i januari.

Lova nu att hojta till nu alla i tråden när ni får nys om reorna... 

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Tessie tessie

Jag hoppas på pop, lindex och kappahl denna veckan... återstår att se. Tänkte åka ner till stan nu på förmiddagen iaf. Fast visst brukar de väl ha omskyltningar och erbjudanden from tisdagar  eller torsdagar eller har jag fel?

Fyndade en didriksson jacka till min tjej på stadium. 149 på halvarean. Kostade 450 ordinarie pris, så jag är nöjd!:)

• charmmiss
    winters skrev 2011-01-10 09:14:52 följande:
    Stadium började med halva reapriset på vissa varor i fredags.
    yes, men fanns inte så mycket, fyndade dock ett lila champion hood set till fyraåringen för 250kr, ord pris 700kr, men hon tyckte den var skitful
    hoppas halvarean börjar imorgon då jag vabbar idag o lär inte kunna gå någonstans
  • Du och Jag ver2

Ah, sitter också här ivrigt å inväntar sms från Kapp Ahl - men tror inte de kommer före tio! (lite skumt är det dock att jag brukar få sms 2h före kompisen!! Hon får sina vid 12!!)

HOPPAS det kommer senast kl 11....haha - då kommer maken hem på sin långlunch nämligen - så då kan jag lämna barnen hemma å sticka iväg och handla Går sådär bra annars att handla med en 2½ åring (+ en bebis)

Att jag har bihåleinflammation å känner mig allmänt risig - det struntar jag i idag. Mår man bra i själen så tror jag man blir friskare fortare

• HugoochVilma

yes! kappahls sms kom nu! visa sms i kassan å få ½ reapriset, t.om 13/1!!!!

• Du och Jag ver2
    Tessie tessie skrev 2011-01-10 09:38:14 följande:
    Köp 2bf1 på lindex online nu.
    så - inhandlat 2 par taits till barnen och 2 par overknee strumpor till mig, var allt jag hittade....

haha - trodde jag fick Kapp Ahl smset - men, så var det bara min egna påminnelse på mobilen....
  • HugoochVilma
    Tessie tessie skrev 2011-01-10 09:38:14 följande:
    Köp 2bf1 på lindex online nu.
    Kanon, passade på att göra en beställning. Fanns inte jättemkt för mig, men till barnen hittade jag lite!

NU: bege sig till KappAHl för FYND! 
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2