K*B*N, pratar del 11
Mina barn har aldrig haft några snuttar. Ingen av dem. Undrar varför? Själv hade jag en nalle som jag omöjligt kunde sova utan. Han sitter numer på min byrå iklädd min alldeles för stora studentmössa.
Mina barn har aldrig haft några snuttar. Ingen av dem. Undrar varför? Själv hade jag en nalle som jag omöjligt kunde sova utan. Han sitter numer på min byrå iklädd min alldeles för stora studentmössa.
Meh, när man väl hade vant sig vid den nya e-bay layouten på Tradera så skiftar de tillbaka till den gamla. *suck*
Sitter och kollar slottshotell inför bröllopsdagen. Hotel Specials har en oktoberdrive då man kan bo i dubbelrum på slott för 500 kr per person inkl frukostbuffé. Passar oss med bröllopsdag i oktober perfekt. Nu ska vi bara välja ställe. Det får inte bli allt för långt att åka. Annars är vi lite sugna på hotell Saltsjöbaden i sthlm men det blir lite dyrare då. Svårt sånt här.
Det var inte lätt det här!
Jag har fått den stora äran att välja vistelse, min man säger att vi åker dit jag vill. Det blev inte lättare för det!
www.hotelspecials.se/&action=view&id=33189
www.hotelspecials.se/&action=view&id=33888#
www.hotelspecials.se/&action=view&id=30763#
www.hotelspecials.se/&action=view&id=33745&date=1286472762&nights=1&rooms=1&adults=2#
Något av dessa ställen har vi tänkt oss men vilket? *gah*
Gillar färgkombon.
Oj oj oj vilka härligt orealistiska förväntningar!
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/