Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Mina barn har aldrig haft några snuttar. Ingen av dem. Undrar varför? Själv hade jag en nalle som jag omöjligt kunde sova utan. Han sitter numer på min byrå iklädd min alldeles för stora studentmössa.

• Asereht
    Kavat skrev 2010-10-07 13:08:43 följande:
    Ja, båda våra barn är filtgalna, liksom deras mor..

Behöver verkligen sy dagisväskor nu. Fick aldrig sytt någon sist till dottern och ja, nu så ska hon ha rosa... Det hade hon ju gärna fått (eller i alla fall till viss del) om jag haft.
    Hittade ett jätte fint retrotyg i garderoben som jag älskar som jag tyckte hade blivit en toppenväska till henne... Men nähä, det dög inte. Har ju fler att välja på så det känns onödigt att köpa, så vi får se vad vi kommer fram till.

Jo, hur var det nu. Vet att Asereht sydde och även Angel. Sydde ni efter Knåpmoderns mönster? Tips?
    Jag ritade själv efter en kasse hemma som jag tyckte var i lagom strl. Knåpmoderns har jag dock sparat för kommande syanfall. Jag ville ha handtag som gick att knyta ihop när jag slängde in dem under vagnen.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Meh, när man väl hade vant sig vid den nya e-bay layouten på Tradera så skiftar de tillbaka till den gamla. *suck*

• Asereht
    Lindadjo skrev 2010-10-07 18:27:35 följande:
    Igår gav jag bort den ena filten jag sytt till min kompis dotter, hon blev superglad. Både dottern och mamman

Den andra, precis likadana, fast lite tjockare filten, ska gå till min kompis lilla nyfödda pojke. Tänk vad härligt det är att ge bort grejer
    Söööööt!
  • Asereht

Sitter och kollar slottshotell inför bröllopsdagen. Hotel Specials har en oktoberdrive då man kan bo i dubbelrum på slott för 500 kr per person inkl frukostbuffé. Passar oss med bröllopsdag i oktober perfekt. Nu ska vi bara välja ställe. Det får inte bli allt för långt att åka. Annars är vi lite sugna på hotell Saltsjöbaden i sthlm men det blir lite dyrare då. Svårt sånt här.

• Asereht

Jag har fått den stora äran att välja vistelse, min man säger att vi åker dit jag vill. Det blev inte lättare för det! Drömmer

www.hotelspecials.se/&action=view&id=33189
    www.hotelspecials.se/&action=view&id=33888#
    www.hotelspecials.se/&action=view&id=30763#
    www.hotelspecials.se/&action=view&id=33745&date=1286472762&nights=1&rooms=1&adults=2#

Något av dessa ställen har vi tänkt oss men vilket? *gah*

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-10-08 15:47:44 följande:
    Men seriöst??? Vad kostar den ny? Obestämd
    Eller hur! Googlade lite och hittade priset 4980:- för en duo!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11