Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-09-30 20:01:58 följande:
    Jag vill med ha paket! Drömmer

Vad tråkigt med jobbet :( Hoppas han hittar något nytt.
    Ditt är nästan helt klart. Men jag är inte helt nöjd med det så jag vill ha helgen på mig. Ifall jag måste göra en ny "bas".
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-30 20:12:02 följande:
    Ja, varför får vi inga paket?

Grattis Asereht!!! Vem kan tro att det var igår som du sa att det inte verkade vara något för dig? *känner igen mig själv* Jag ser med spänning fram emot att se vad du tycker, är lite sugen jag också. Vad tror ni Ekorren och Riski; är det något för mig som "bara" skall gå ned åtta kilo?
    Igår med modifikation då för jag har pratat med korren ett tag om detta, dvs ställt massa frågor och läst en massa.

Jag är less på att stå still i vikt, i för hög vikt. Jag blir inte yngre och jag måste ju göra något. Jag är för fet för att det ska vara bra men för "lätt" för att få riktig hjälp så det är till att hitta på något.

Jag är fortfarande totalmot pulverbantning. Jag förstår mig inte på det och jag pallar inte med det. Jag hoppas jag klarar av att göra detta tillräckligt för att gå ned. Händer det något är det ju en sporre att fortsätta. Funkar det inte får jag hitta en annan väg. Förhoppningsvis kommer inte suget efter potatis och bröd bli mitt fall. Men man vet ju inte, jag gillar ju potatis. För att inte tala om godis. *sucka*
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2010-09-30 21:31:06 följande:
    Åååååååh vad tråkigt det äääääär att ha stora barn som inte längre åker vagn *Sakna*
    På sätt och vis är det lite tråkigt att vara duktig och hålla sig med de vagnar man har också. Men jag biter ihop. Tyst
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-10-01 09:52:27 följande:
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/118996263
    De här ville jag ha, men de är ju snart uppe i nypris!! Så nä.
    Någon som sett stövlar med fina mönster (ej eldsflammor, döskallar, camo, eller för prinsessigt) helst Tretorn någonstans. Viking funkar också men allra helst Tretorn!
    Vanliga eller fodrade...
    Dom här kanske?

www.nicework.nu/barn/gummistovlar/viking-zoo-mini-gron-barnstovel-med-lejon-och-tigrar.html

De har alltid fraktfritt över 500, då lönar det sig att köpa något mer ju.
  • Asereht
    Zazata, nu lägger jag sista handen vid skyddet. En sista fråga, vill du ha knalliga färger på blommorna eller lite med nedtonade färer? Har du något önskemål om färg på blomma som måste vara med eller som du absolut inte vill ha?
  • Asereht
    sarahl skrev 2010-10-01 11:17:12 följande:
    Asereht- mössorna kom igår. De var verkligen jättefina även om stora killen var allt annat än villig att prova.

Passar dina bumperbar skydd även emmaljunga ?
    Vad skönt att de kommit fram. Då kan jag koppla bort. Hoppas de passade också.

Jag har aldrig gjort något bumperbar till emmaljunga, bara till bugaboo och jag vet inte om måtten är desamma.
  • Asereht

Ekorren, du kanske skulle vilja byta lite recept med mig. Jag har några som är rätt så lchfvänliga dvs massa grädde och gott. Bara att ha andra tillbehör.

• Asereht

A har under de senaste dagarna kommit på hur man kommer upp i sittande från mag eller krypläge. Igår ställde han sig upp på knäna vid grinden. Problemet är bara att han inte riktigt hittat balansen för att parera sina rörelser. Det blir en hel del bittra tårar just nu.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11