K*B*N, pratar del 11
Nif, ingen av mina stökhögar har ramlat ur sängen öht. På alla höga sängar brukar det ju finnas fallskydd. Satsa på en sån där halvhög sak man kan ha koja under, de är mysigast tycker jag.
Nif, ingen av mina stökhögar har ramlat ur sängen öht. På alla höga sängar brukar det ju finnas fallskydd. Satsa på en sån där halvhög sak man kan ha koja under, de är mysigast tycker jag.
Pruss - Vad som är normalt eller inte varierar ju både från person till person och graviditet.
Det viktigaste är att du får ett svar om vad som gäller din graviditet. Jag tycker att du ska ringa bm och rådfråga eftersom det här är någotnytt för dig. Jag tror att du finner mest lugn på så sätt.
Gomiddag!
Idag är jag inte i lika komaartat tillstånd vilket känns skönt. Jag är inte pigg men det känns inte som om jag ska ramla ihop om jag står mer än 5 min. Det finns hopp om livet!
Jag måste fråga er som också traderar, tycker ni också att det känns lite jobbigt när budgivningen drar iväg på en vara man har ute som man typ lade ut för det man tyckte den var värd? Jag lade ut ett pop set i microfleece (omlottröja och byxa) för 45 kr. Jag tycker det är i fint begagnat skick och jag gillade det själv mkt förra vintern (oj hur absurt är det inte att börja säga så, min bebis föddes ju nyss! ). Vinnane bud blev mer än det tredubbla och då får jag en liten klump i magen. Vet att det är dumt för det är ju upp till budaren men det känns ändå lite jobbigt.
Kavat - Maken missade brevlådan igår. Han blir så stressad när han handlar med barnen själv. Fattar inte... Så vi får kolla i em, jag vågar mig inte ut och gå i backarna än.
Angående sufflettfrågan så beror det på. Jag tyckte det var rätt svårt med buggasuffletten när det gällde passformen. Men med lite träning så. Man lär av sina misstag.
Ha ha, jag fick värsta cravingen efter rökt makrill/böckling så maken svängde förbi Hemköp på väg hem från jobbet. Så nu har jag käkat en makrillfilé till middag. Vad gott det var! Jag älskar rökt fisk.
Snabb fråga tul Ekorren! Vad är din favoritfärg?
Jag väntar fortfarande. Maken glömde posten i bilen och jag var så trött så jag lade mig tidigt. Märkte sen att den inte kommit in men då sov maken. Så han har posten med till jobbet idag.
Kavat, nej vi bor kvar. Skumt. Inboxa så ska vi se om det är någon siffra eller nåt som inte stämmer.
Jag fattar inte varför så många köper Scootern till barn som inte ens passerat året. Personligen skulle jag aldrig i livet köra min bebis i en så kal och intakt vagn i vinter! Att den sen bara är framåtvänd ska vi inte ens tala om! Nä fy!
I en tråd jag skrev i under grav var det tom nåt pucko om tänkte ha lift i en Scooter.
Nemia, jag tycker du ska låta Angel gå lös på dem!