K*B*N, pratar del 11
Idag är första gången på en vecka som jag har under 38 graders feber. Känner mig riktigt pigg om man jämför med tidigare i veckan. När man inte ens orkar sticka är man jäkligt dassig!
Idag blir det dessutom ett rent nöje att fläsknotera. Trots att jag är medveten om att jag förmodligen får lite tristare siffror när jag börjar äta ordentligt igen. Men man måste ju få gotta sig lite iaf.
Angel, det var inget illa ment när jag skrev att du skulle gå lös. Utan mer "ge dem vad de tål". Jag tror inte du är någon galet rabiat person utan snarare en sådan som min syster som är duktig på att argumentera och gillar när det hettar till lite. Speciellt när det gäller en hjärtefråga som allergi. Go girl!
Själv är jag jordens mespropp det är rent sorgligt! Jag har en mor, syster och en far (hade) som alla är/var otroliga på att debattera/ diskutera och som utan problem tog tag i vad det än månde vara med hörntänderna väl vässade. Jag vet verkligen inte varför jag inte fick något av detta. Det hade verkligen inte skadat.