-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Tjoho... *Dansar runt här hemma så gott det går med foglossningen*Fröken Småland skrev 2011-06-14 21:17:13 följande:Passau: tack för tios om sovsäck men vi har inget obs i närheten. Köpte en i Ullared, i vuxenstorlek.
Leende: äntligen! *hojtar*
Har inte ens hunnnit packat upp den än, men lever på hoppet att den skall vara fin
Du kommer att bli glad när du får post på torsdag -
hej! Hittar inte men Kavat sa ni pratat om nån färg att ha på Bugaboo att måla på som ä'ven fungerade vid regn??
Tell me"
-
Nu sticker jag på några dagar, vi ses! *gäsp*
-
Inre avis på fr S kl 4 på morgonen...
-
Åh, inte kaffeglass kanske, men gör du någon med saffran eller polka så vill jag ha! Skickar du till Gotland?Jessika82 skrev 2011-06-14 19:43:03 följande:Får man fresta med lite hemagjord kaffeglass???? Testar min glassmaskin... :)
Vad är det för maskin och vad kostade den? *funderar på att köpa eftersom Vemund inte tål köpeglass*
-
Men Fröken S , är det nu du skall till legol? Fick ju tag i mer biljetter.. Är det nån mening med att skicka då?Fröken Småland skrev 2011-06-15 03:47:18 följande:Nu sticker jag på några dagar, vi ses! *gäsp*
Eller är det nån annan här i tråden som vet om Fr S är på väg dit???
Tänkte om hon inte tittar in här på några dagar -
Hej köpte en begagnad 70kr... Kostar från 250kr och uppåt såg att lidl hade en... Det tar ca 1h att göra. Har idag gjort blåbärsglass Mmmm den blev god. Ska göra en kaffe päron konjak ikväll sen funderar jag på att göra mint glass
-
Håller på att packa upp vagnen...
*sliter mig i håret och önskar att nån av er var hemma hos mig nu och kunde hjälpa mig visa hur man gör*
Får kolla ikväll när barnen sover på instruktionsdvdn... *oerfaren* -
Leende, grattis!!!!!! Det är busenkelt! Vad är det som du inte får ihop?
-
Nejdå, hon skulle iväg på annat. Inte legoland alltsåLeende skrev 2011-06-15 12:57:50 följande:Men Fröken S , är det nu du skall till legol? Fick ju tag i mer biljetter.. Är det nån mening med att skicka då?
Eller är det nån annan här i tråden som vet om Fr S är på väg dit???
Tänkte om hon inte tittar in här på några dagar