• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-14 21:17:13 följande:
    Passau: tack för tios om sovsäck men vi har inget obs i närheten. Köpte en i Ullared, i vuxenstorlek.

Leende: äntligen! *hojtar*
     Tjoho...  *Dansar runt här hemma så gott det går med foglossningen* SkrattandeFlört

Har inte ens hunnnit packat upp den än, men lever på hoppet att den skall vara finKyss

Du kommer att bli glad när du får post på torsdagCool
  • Ekorrfamiljen
    Jessika82 skrev 2011-06-14 19:43:03 följande:
    Får man fresta med lite hemagjord kaffeglass???? Testar min glassmaskin... :)
    Åh, inte kaffeglass kanske, men gör du någon med saffran eller polka så vill jag ha! Skickar du till Gotland? Vad är det för maskin och vad kostade den? *funderar på att köpa eftersom Vemund inte tål köpeglass*
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-15 03:47:18 följande:
    Nu sticker jag på några dagar, vi ses! *gäsp*
    Men Fröken S , är det nu du skall till legol?  Fick ju tag i mer biljetter.. Är det nån mening med att skicka då?

Eller är det nån annan här i tråden som vet om Fr S är på väg dit???

Tänkte om hon inte tittar in här på några dagarDrömmer
  • Jessika82

Hej köpte en begagnad 70kr... Kostar från 250kr och uppåt såg att lidl hade en... Det tar ca 1h att göra. Har idag gjort blåbärsglass Mmmm den blev god. Ska göra en kaffe päron konjak ikväll sen funderar jag på att göra mint glass

• Leende

Håller på att packa upp vagnen...

*sliter mig i håret och önskar att nån av er var hemma hos mig nu och kunde hjälpa mig visa hur man gör*

Får kolla ikväll när barnen sover på instruktionsdvdn... *oerfaren*Skäms

• Kavat

Leende, grattis!!!!!! Det är busenkelt! Vad är det som du inte får ihop?

• Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-15 12:57:50 följande:
    Men Fröken S , är det nu du skall till legol?  Fick ju tag i mer biljetter.. Är det nån mening med att skicka då?

Eller är det nån annan här i tråden som vet om Fr S är på väg dit???

Tänkte om hon inte tittar in här på några dagarDrömmer
    Nejdå, hon skulle iväg på annat. Inte legoland alltså
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11