-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ingen som vill svara mig? :( vad det var på panduro?!
-
Zasata: Hittade det här inlägget från Prus.Tant Pruselius skrev 2011-06-06 09:08:38 följande:Bohus - panduro färgen heter palette textilfärg - och det är att föredra att använda för ljusa tyger - jag vet inte varför men fått det rådet. ...
-
Åh skoj med ny vagnLeende skrev 2011-06-15 15:38:17 följande:Håller på att packa upp vagnen...
*sliter mig i håret och önskar att nån av er var hemma hos mig nu och kunde hjälpa mig visa hur man gör*
Får kolla ikväll när barnen sover på instruktionsdvdn... *oerfaren* -
Fy sjutton vad ledsen och arg jag är nu...
Kolla här hur vagnen såg ut.... Hål på två ställen + repigt chassi..
-
Åhhhh, nu går det inte att ladda upp bilder heller *kokar av ilska*
-
NeeeejLeende skrev 2011-06-15 19:49:12 följande:
Fy sjutton vad ledsen och arg jag är nu...
Kolla här hur vagnen såg ut.... Hål på två ställen + repigt chassi..
Dumt att det inte gick att se bilderna, men förstår att du är fruktansvärt besviken om det är hål. Repigt chassi får man nog tyvärr räkna med mer eller mindreDet blir repigt himla fort.
-
Prova att förminska bilderna. Då brukar det gå.Leende skrev 2011-06-15 19:50:30 följande:Åhhhh, nu går det inte att ladda upp bilder heller *kokar av ilska*
-
Ja, det är det som är felet, men hur gör man när man förminskar???Nifelheim skrev 2011-06-15 20:01:27 följande:Prova att förminska bilderna. Då brukar det gå.
-
Öppna bilden i Paint, klicka på ändra storlek och där det står 100 lodrätt och 100 vågrätt så ändrar du till typ 30 i båda och sparar. Sen brukar den filen vara lagom stor.Leende skrev 2011-06-15 20:09:12 följande:Ja, det är det som är felet, men hur gör man när man förminskar???
-
Tack du är duktig duNifelheim skrev 2011-06-15 20:11:36 följande:Öppna bilden i Paint, klicka på ändra storlek och där det står 100 lodrätt och 100 vågrätt så ändrar du till typ 30 i båda och sparar. Sen brukar den filen vara lagom stor.
Men jag har aldrig gjort det... Hur kommer man till paint (går man in via inställningar på skrivbordet eller? *snurrig* Eller skall man klicka på bilden först???