• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Leende
    Thulo skrev 2011-06-16 06:16:28 följande:
    Leende trist med vagnen
    Ja, jag har inte sovit en blund inatt skall jag säga... Gråter

Mailade säljan igår kväll och han hade svarat imorse... INTE FÖRSTÅELSE FÖR 5 ÖRE och skall ha resterande pengar... Vi betalade ju en del + 450 kr i frakt, så skickar vi tillbaks vagnen får vi betala 450 kr i frakt till, så då förlorar vi 900 kr...  Och det tänker vi göra... Fy sjutton, nu kommer jag aldrig att lita på att få ngt skickat...

Känns inte kul med alla förhoppningar man haft att bli lurad och förlora 900 kr..

Så skall jag föda om ca 3 veckor med och har ingen vagn nu plötsligtGråter

(sålde min teutonia häromdagen)

Kan inte skriva mer detaljerat i detta öppna forum, men skulle gärna visat er mailet han skrev annars.. + annat

Synd att ni inte har nån medlemstråd eller nått... 
  • passau
    Jessika82 skrev 2011-06-16 08:05:13 följande:
    Ibland gör man först och tänker sen..... Jag har gjort något jag inte borde...
    vad?!
  • passau
    Leende skrev 2011-06-16 07:28:09 följande:

Mailade säljan igår kväll och han hade svarat imorse... INTE FÖRSTÅELSE FÖR 5 ÖRE och skall ha resterande pengar... Vi betalade ju en del + 450 kr i frakt, så skickar vi tillbaks vagnen får vi betala 450 kr i frakt till, så då förlorar vi 900 kr...  Och det tänker vi göra... Fy sjutton, nu kommer jag aldrig att lita på att få ngt skickat...

Känns inte kul med alla förhoppningar man haft att bli lurad och förlora 900 kr..

Kan inte skriva mer detaljerat i detta öppna forum, men skulle gärna visat er mailet han skrev annars.. + annat

jag har en bugga, inboxa om du vill...
  • Jessika82

Får en ide att bära upp en soffa till vardagsrummet. själv uppför trappen...... Har sträckt en halsmuskel...

• passau
    Jessika82 skrev 2011-06-16 08:29:19 följande:
    Får en ide att bära upp en soffa till vardagsrummet. själv uppför trappen...... Har sträckt en halsmuskel...
    låter som en lysande idé... eller inte... hoppas det gick bra...
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-16 07:28:09 följande:

Men vafasen! Var det på blocket du köpte den? Anmäl honom till Blockets Abuse-avdelning och bifoga bilderna. Har han hävdat att den är i jättefint skick ska den vara det. Han är SKYLDIG att informera om alla skavanker han vet om, och det där kan han fanimej inte ha missat!

Inboxa mailen om du vill! Då ser ju ingen.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Leende
    Nifelheim skrev 2011-06-16 09:37:12 följande:
    Men vafasen! Var det på blocket du köpte den? Anmäl honom till och bifoga bilderna. Har han hävdat att den är i jättefint skick ska den vara det. Han är SKYLDIG att informera om alla skavanker han vet om, och det där kan han fanimej inte ha missat!

Inboxa mailen om du vill! Då ser ju ingen.
    Ja den är köpt på blocket... Tack för upplysningen, skall kolla upp det med  Blockets Abuse-avdelning!
    Är så okunnig på detta området, så jag har inte ens tänkt att det finns en sån avdelning på blocket..
    Obestämd *tror gott om dom flesta* 
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11