• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-15 20:18:43 följande:
    Tack du är duktig du Men jag har aldrig gjort det... Hur kommer man till paint (går man in via inställningar på skrivbordet eller? *snurrig* Eller skall man klicka på bilden först???
    Hihi. Om du har ikonen för själva bilden så kan du högerklicka på den och välja "Öppna med" där bör Paint finnas med i listan på program
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Leende
    Nifelheim skrev 2011-06-15 20:39:46 följande:
    Hihi. Om du har ikonen för själva bilden så kan du högerklicka på den och välja "Öppna med" där bör Paint finnas med i listan på program
    Tack snälla du nu skall jag kolla om det funkar...
  • Nifelheim

Oj. Ja det där förstår jag att du är besviken över Ser sittdelen lika illa ut? Har du kontaktat säljaren? Chassit såg inte heller roligt ut. Så där illa är inte ens mitt frog-chassi i närheten av att vara och jag tycker att det är repigt

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11