K*B*N, pratar del 11
Föresten, varför ville du ha länken till allergitråden för några veckor sedan? Har du också allerifunderingar?

Angel - vi får fläsks tillsammans.
Ekorren - Akassan, CSN och FK, bara orden räcker för att göra mig arg! Gu så jag bråkat med dessa instanser. Vet precis hur det är så jag lider verkligen med dig.
Nif - Otroligt dåligt att de inte har bättre koll på dagis. Bra dock att lille herrn själv har lite koll.
Min man håller på och grejar med ångjanne där ute. Håll tummarna för att vi lyckas ånga bort isen i rören nu!
Idag har jag smält snö för att kunna spola toaletterna för att inte slösa dricksvatten. Vet ni hur lite vatten man får av en knökfull tioliterskastrull. Typ fem dl!
Yeeey! Vi har vatten, det kom tillbaks inatt efter makens insatser. Han satt i pumpgropen mellan 17-21 och var rätt kall coh mör när han kom in (då hade han jobbat 07-16 innan). Hurra för min man!
Ekorren, vill du ha en hög mammakläder?
Sen lunchpaus i julklappshandeln. F*n vad folk! Men största ogilla idag är bristen på plogade trottoarer och övergångsställen! "arg*
Vi fick bära buggan över övergångsstället, det var världens snövall. Ingen vagn had kunnat ta sig över där öht! Och trottoarerna var bara upptrampad snö vilket gjorde att vi fick backa vagnen för att ta oss fram. Jag hade flippat styret om det inte vore för den otrevliga blåsten.
Ja, ja nu har vi shoppat klart åt barnen iaf så nu är det julmaten kvar bara. Sen kan vi ta det lugnt hemma hos mor. Vi höll oss under budget också vilket var trevligt.
Ekorren - Då packar jag ett paket. Jag har ju inget behov av grejorna. Bättre att de kommer till användning än att de ligger här och skräpar.
Beklagar Riski.
Skriver här med, kaaaaan vi inte försöka få ihop en liten träff till våren/sommaren. Jag skulle så gärna vilja träffa så många av er som möjligt. Jag/vi kan absolut tänka oss en weekend eller så i Gbg och har vi tur så blir det en vecka i Falkenberg i år igen och då är vi ju rätt nära för att styra upp något.
Vi får inte plats med någon gran inne i år så vi har vår på terassen precis utanför vardagsrumsfönstret. Lika bra det så slipper vi barren och nöffes nyfikenhet. Vi kör riktig och egenhuggen gran vi.