Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Ha ha ha jag behöver nog bättre manual än så Korren...

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Sure ... "Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!"

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    passau skrev 2011-01-17 09:22:33 följande:
    S fick i julklapp, hon spelar My little pony och nintendogs... Men vi köpte massor med spel på ett R4 adapter... Kan skicka alla spelen om du får tag på en sån... Har närmare 200 olika
    Åhh då ska jag kolla efter en R4adapter...

Vi har Tingeling och Little Pet shop
  • Cs mamma
    Nifelheim skrev 2011-01-17 11:11:50 följande:
    Jag köpte Dora, för henne gillar han ju. Ingen aning om hur svårt det är dock, och jag tycker att det är skitsvårt att veta. Det står ju INGET om vilken ålder de lämpar sig för. *surar*
    Alltså det funkar båda två för det är röda pilar som visar vart man ska gå... Vi köpte även ett tredje men det var så trist att det var pinsamt.... Jag tycker också det är skitsvårt för som du säger finns inget om åldersrekomendationer, dom som finns är om det är våld eller inte i spelet inte vilka som kan tänkas vilja spela.

Har en bekant som köpt något ritspel till sin dotter som hon tydligen älskar och dom hade även Pet zhu zhu.
  • Cs mamma

C pratar engelska som hon går på engelsk förskola... finns det filmer "över" som ingen vill ha så tar jag gärna emot.... Vi är juh hemma och sjuka mest hela tiden känns det som *suck*

• Cs mamma

Aserath Absolut allt tas emot tacksamt =)

• Cs mamma

Kan hysta in oss på Kavats kök om dom undviker bovetehelvetet

• Cs mamma

Även jag vill lägga in om Ullaredsresenär åker.... den första versionen med massa rosa stl 122 om dom inte är SUPERstora då bara 116

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11