K*B*N, pratar del 11

Scandic ger riktigt generösa rabatter till studenter om någon av er har CSN. Jag skall nog själv bo på Scandic (hör och häpna, snålisen på hotell!) i december när vi skall till Göteborg och gå på Liseberg. Det kostar 630 kr för oss alla fyra, inkl en extrasäng och frukostbuffé *ser fram emot*.
Ordinarie pris var drygt 1500 kr
prusse, jag ska tänka på dig idag jag med.
vi har haft en hel del didrikson till barnen med, dock blev jag besviken på deras vinterbyxor, de gick riktigt sönder andra vintern de användes, sömmar sprack och tyget blev tunnt och skört.
Så jag valde att köpa en annan modell på på byxorna och se om den modellen/färgen håller bättre, för i övrigt är de riktigt bra, varma och ändå inte så tjocka att de blir otympliga, barnen blir inte blöta igenom osv.
I år har två av barnen komplett sett med jacka byxor och så har mellan jackan som hör till byxorna som pajjade, funderar på om jag ska köra på fix eller didrikson till... Förra året hade mellan en overall från didrikson med, den var bra!
Som sagt, byxor... varför hittar jag inga regnbåge??
Sån här fick minstingen, med vantar till och brun äppelhuva till (hade sen förra året) www.smavi.se/shop/&cat_id=81
jahpp, nu drar jag på lektion...
nån som vill skynda fynda, orange canvas till bugaboo topset med 70% rabatt!! skurk-kids.com
A, ville du ha regnskyddet?