• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-09-08 14:09:45 följande:
    Den skall jag själv bita i när jag blir för sugen på godis
    ah, såklart! Nu blir mina filmkvällar lite lättare efter ditt tips
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-08 14:33:13 följande:

Scandic ger riktigt generösa rabatter till studenter om någon av er har CSN. Jag skall nog själv bo på Scandic (hör och häpna, snålisen på hotell!) i december när vi skall till Göteborg och gå på Liseberg. Det kostar 630 kr för oss alla fyra, inkl en extrasäng och frukostbuffé *ser fram emot*.

Ordinarie pris var drygt 1500 kr

vad mysigt det lät bra pris tom. för en smålänning

Nu har jag hårfärg i håret, ser mycket tveksammt ut, har dragit över tiden för att se om det blir fason på det, nu ska jag in och skölja, håll alla tummar please
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-09-08 16:34:53 följande:
    Då hade vi båda tur då. Jag hade kunnat döda för den. Fick ju tag på en i 98/104 i våras, men tyvärr är de lite korta i ärmarna så den var egentligen väldigt på gränsen redan då. Nu hoppas jag verkligen att den här är fin, för jag har letat i evigheter. Klart finaste fleecen någonsin, den är så snygg att jag går emot mitt "fast luva-förbud"
    har du kvar den? Drömmer Du vet var min inbox finns, minstingens nästa stl är 98
  • Lokatt
    mamma på vift skrev 2010-09-08 21:31:28 följande:
    Ojojoj måste bara få dela med mig för jag är glad och jag vet att om några förstår min glädje så är det ni
    Budade hem en Molo regnbågsoverall i st.92 till lillgroda nyss!!! Är så glad att jag vann den, har suktat efter en sådan länge men inte riktigt vågat slå till, men nu gjorde jag det Han kommer bli så fin i den i vinter
    Fast det var ju till storebror jag skulle leta vinterkläder men såg denna och kunde inte låta bli. Lutar åt att vi köper en Gneis vinterjacka till storebror och ett par matchande täckbyxor eller kanske en overall från Didriksson... det är svårt med vinterkläder när barnen blir större och växer ur storlekarna upp till 128. Efter det är utbudet ganska begränsat

Pruseluskan: jag håller tummar och tår för er i morgon. Lycka till!
    ooo, de är fina! Jag budade på en till min 92:a för ett tag sen, men när den vart dyr tänkte jag att jag lika gärna kunde köpa en annan jag ville ha, fast ny. Så det blev en med gröna småfolkäpplen på. Regnbåge skulle jag välldigt gärna vilja ha vinterbyxor till storbarna, så svårt att få tag på bara
  • Lokatt

prusse, jag ska tänka på dig idag jag med.

• Lokatt

vi har haft en hel del didrikson till barnen med, dock blev jag besviken på deras vinterbyxor, de gick riktigt sönder andra vintern de användes, sömmar sprack och tyget blev tunnt och skört.
    Så jag valde att köpa en annan modell på på byxorna och se om den modellen/färgen håller bättre, för i övrigt är de riktigt bra, varma och ändå inte så tjocka att de blir otympliga, barnen blir inte blöta igenom osv.
    I år har två av barnen komplett sett med jacka byxor och så har mellan jackan som hör till byxorna som pajjade, funderar på om jag ska köra på fix eller didrikson till... Förra året hade mellan en overall från didrikson med, den var bra!
    Som sagt, byxor... varför hittar jag inga regnbåge??

Sån här fick minstingen, med vantar till och brun äppelhuva till (hade sen förra året)     www.smavi.se/shop/&cat_id=81

jahpp, nu drar jag på lektion...

• Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-09 09:48:26 följande:
    Jag tänker också på dig Prus!

Herregud, vad har jag gjort för att få en så morgonpigg unge? Vemund vaknar tidigare och tidigare för varje morgon och det är lögn att få honom att somna om. Idag vaknade han kvart i 7 och vägrade ligga kvar. *gäääääsp*
    ska vi byta? vad skönt att han sover så länge svarar jag nämligen på det
  • Lokatt

nån som vill skynda fynda, orange canvas till bugaboo topset med 70% rabatt!! skurk-kids.com

• Lokatt
    Asereht skrev 2010-09-09 11:04:09 följande:
    Synd att det inte fanns rosa, det skulle jag velat ha.
    ja, men kan du motstå orange canvas med 70%? Det var duktigt, hade det varit för några månader sen hade jag huggit, men nu ska ju buggan flytta om några veckor var det tänkt
  • Lokatt

A, ville du ha regnskyddet?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11