• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

sarahl skrev 2010-09-15 21:48:07 följande:
    Lokatt- vad är det du vill ha i annonsen? Vi åker ju till sthlm nästa helg men det kanske inte hjälper har ju ingen aning om vart du bor!

tack, fast jag bor i värmland.

Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt

neima, nu blev det helt dumt, för nu har ju du troligen åkt jag hann inte in snabbare med alla lämmningar och allt.
    Nån som har hennes nr. får gärna inboxa det så jag kan messa henne om vagnen

• Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-09-16 09:07:02 följande:
    Jag ska ALDRIG mer äta havregrynsgröt. Gråter Hade totalt glömt hur min mage reagerade sist, och i natt hade jag god lust att hoppa framför tåget för att slippa smärtorna. Någon som vill byta mage med mig?
    tål du inte det eller vad?

hur går det med elrics fisk-allergi? har/hade han skaldjur med? Min dotter har ju fått de som du kanske såg... vet ingen annan än din kille som har det annars tror jag.
  • Lokatt

men åh!! Ingen kontakt med nemia och hon skulle vara där nu Ser min enda chans att testa en uj flaxa iväg

Smidigt det är när man sitter här för att plugga och skolans sida verkar ligga nere!! Skrikandes

• Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-09-16 10:30:26 följande:
    Jag vet inte. Min mage är helt knäpp och just havregrynsgröt går uppenbarligen INTE att äta

Elrics fiskallergi har växt bort helt tror jag. Han äter lax med god aptit och reagerar inte alls. Gädda har han också ätit, men i övrigt äter vi ingen vit fisk hemma så jag är ju inte helt hundra på att det är borta. Skaldjur har han tålt hela tiden, men gillar det inte.

Jag tycker egentligen att det är lite märkligt att han var så hyperkänslig förut och nu kan äta fisk utan problem. Förut reagerade han ju bara man stekte fisk i hans närhet.
    oj, ja han var väll välldigt känslig innan, vilken himla tur att det är bättre!
    Läkaren sa att ca80% har kvar allergin av just fisk hela livet, vi ska prova med några års mellanrum för att se hur det går längre fram. Vad vi vet så reagerar hon inte än på fisk i närheten, vi har stekt fisk till resten av familjen utan problem iaf.
    Igår fick hon lite rektion, på troligen tomat?! För inte kan man väll få det av linser?
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-09-16 11:19:18 följande:
    Linser går under sojaallergi, eller baljväxter då. Så det är en riktig allergi. Tomat brukar vara överkänslighetsreaktioner oftare.. Eller falska reaktioner.
    Trist att det blir fler saker hon reagerar på.
    då var det nog känslighetsreaktion bara, för hon svullnade inte som hon brukar och blev bara röd i det ögat hon kliat (med tomat på handen)
    Soja har hon ju aldrig reagerat på (hitills ta i trä) Det vore mardrömmen, det och ägg vore verkligen mardröm för oss som veggo nu när hon inte tål fisken.
  • Lokatt
    sarahl skrev 2010-09-16 14:08:49 följande:

Lokatt- fick ni kontakt så du fick UJ?
    nej Gråter
  • Lokatt
    Nemia noj skrev 2010-09-16 15:54:28 följande:

LOKATT: Jag fråga han om dom andra när jag kom dit men tyvärr men alla vagnarna var tagna redan igår av en o samma person, han ville ha buggan oxå men den fick han icke. För nu e jag Bugga ägare till en fin Cam.
    Han hade fått säkert 20 mail bara igår om buggan, och flera som budat över 1000 kr, och ville ha skickat, men han stog för sitt ord och vi fick köpa den, inte alla gånger man får köpa när andra budar högre.

tack att du fråga ändå.KUL med buggan! provat än?
  • Lokatt
    Nemia noj skrev 2010-09-16 16:07:34 följande:
    Bugaboo Camen tyvärr lite sliten men helt klart värd pengarna, testad utan barn
    Kolla i mitt galleri om du ser något tillbehör du gillar att pimpa den med, jag ska ju sälja av allt
    (vissa saker dock ihop med vagnen bara)
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11