K*B*N, pratar del 11
Jag var på väg att köpa camramen i tälje men jag ångrade mig. Jag vill ha en oriven.
Åh jag fullkomligt avskyr alla butiker som gör reklam på webben men inte säljer via webben. *grrr*
Blir inget uppvisande av alster ikväll. Det tar väldigt lång tid att få saker sydda med barn och bebis runt benen.Dessutom var jag tvungen att avbryta för att baka till imorrn då vi har knytistårtkalas med storbus klass. Kantband kvar nu bara. Sen ska det bli intressant att se hur det blir.
Nu har vi varit på skolavslutning och efterföljande tårtkalas. *pust*
Idag är jag ruggigt trött och har ont i skallen. Vi har bestämt att vi äter ute idag alternativt tar hem mat. Gu så skönt säger jag bara. Sen ska jag köpa godis och softa hela kvällen.
Vad skadad man blir av att vara på det här stället! Idag på skolan här ute i skogen så såg jag en Bee live och in action för första gången. Såg fin ut. Kom på mig själv med att vilja testa en. Jag tycker ifos att de är skitfula men buggan ser ju ut som ett ufo också.
Men saken är den att när skulle jag använda en bee? Jag är inte på stan särsklit ofta och är jag det så är det ju froggen jag ska använda. Jag kan inte direkt försvara en vagn i den prisklassen för att ligga tillgänglig i bilen eller....nä...sen skulle det ju bli en sak till som kräver en massa tillbehör och och och...