-
...och klädkod?Fröken Småland skrev 2011-01-03 13:44:16 följande:Zasata: men vänta! Var blir begravningen?
-
*kvider av skratt*Fröken Småland skrev 2011-01-03 17:14:42 följande:
Angel: kan du vara snäll och kila över till Tobbe med lite varm soppa nu när han har blivit änkling? Kolla om han vill bli av med någon av vagnarna
*host* Förlåt!! *tar genast på mig en allvarsam min, värdig en sörjande barnvagnsvän* -
Vi har äntligen kokat den knäck jag lovat Saga att koka sedan hon kom hit för drygt en vecka sedan..
Vemund hälsar att han älskar knäck.. *bad mom*
-
Stackars zasata och passau!
Här suckas och stönas det över varje nytt barn vi får så den här gången är det än så länge bara syrran och typ ni (och naturligtvis min bästis) som känner till lilla Stitch.
Vi fick också höra att Vendels beteende berodde på att han fick syskon, men nu vet vi att han har ADHD och atypisk autism, så vi struntar i omgivningen som tror att de vet bäst hur vi ska hantera honom och lyssnar på läkare och psykolog istället.
-
travdårerskan: Jag tror inte att Nemia är på ön just nu, men jag ska låta henne få svara själv - om hon vill. Kul med vagn, vad är det för nån?
-
Jobbigt att inte få sova. Här hade vi maratonnattning av Vendel i 3 timmar igår. Till slut var både mitt och Viperas tålamod slut. Det sista rök när Vendel väckte Vemund som då sovit någon timme. Sedan var han vaken ett par timmar istället.
Klockan ett (!!) var det äntligen tyst och lugnt och vi fick sova. Kvart i 6 vaknade Vemund och fick lite vatten och somnade om till 8.30. Dock det. Själv hade jag gärna sovit några timmar till, men vad är väl en bal på slottet?
Nemia: Usch så trist! Det hade jag ingen aning om. Hoppas du får vara ifred nu. Kram!
-
Semlor är nog den last jag har svårast att låta bli.
Äääälskar mandelmassa.
-
Vaaa?Asereht skrev 2011-01-05 15:11:27 följande:Eller A vill, han fyller ju ett om en månad.
Redan?? Det känns ju som om det var nyss han blev ett halvår.
-
Angel: Jag ska börja sälja, men det kanske vore smidigare för dig att hitta någon i Gbg-området?
Har annars min första träff nu på söndag kl. 15 och de gotlänningar som vill är välkomna på lite fika då. Inget köptvång!!
Asereht: Har du dofter på dina garner eller?Mina luktar bara.. ull?
Både Vendel och Vemund somnade före 21 igår och har faktiskt sovit hyfsat. De har vaknat till några gånger vardera, men sen fick jag båda att sova till 9.30! Halleluja!!Nu hasar de runt och slår varandra med diverse tillhyggen här.
Storebror har lärt lillebror kan man säga..
Ska snart sätta Vendel framför en film, kolla elden, tvätta en maskin röda kläder och sen stoppa Vemund i badet.
-
Jo, jag förstod att du ville beställa. Du kan få vara med via webcamen.Angel Gbg skrev 2011-01-06 13:33:50 följande:Ekorren: Jag är inte intresserad av party utan bara beställa... så om du skickar lite kataloger (5-6st) så kanske jag kan ha ett party utan dig