Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Det låter som att det blir tillräckligt med smaker ändå, så jag hade nog faktiskt kört naturellt ris bara! Kul med gäster.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen
    Tant Pruselius skrev 2011-01-06 16:27:28 följande:
    jooo.... bara det att jag blev så sjukligt sugen på cous-cous
    Haha, är du gravid eller? Jag föredrar ris, couscous kan bli så torra.
  • Ekorrfamiljen
    Tant Pruselius skrev 2011-01-06 16:35:03 följande:
    Hur menar du haha... men med lite smör/olja och grönsaksbuljongkokt så blir dem mums
    Vår standardkommentar hemma när någon blir grymt sugen på någonting. Maken brukar fråga mig om jag är gravid när jag blir sugen på "konstiga" saker som jag inte äter i vanliga fall, och jag frågar honom när han är sugen på godis.
  • Ekorrfamiljen

Fröken Småland: Vad roligt, både med väskorna och alla uppgifter du klarat av! Bravo!! Usch, jag blir så sjukt sugen på att plugga till lärare när jag hör dig.. *suckar*

• Ekorrfamiljen

Fy vad du är tråkig Fröken Småland! En tur till Paradiset och så köper du.. en hårborste! *puss på dig*

• Ekorrfamiljen
    Fröken S: Du kunde gott ha fått köpa en till mig med förresten.. Av mina tre hårborstar hittar jag nu - noll! Jag misstänker en långfingrad varelse på cirka 76 cm och med en medbrottsling precis över metern lång, men jag har inga bevis. Obestämd
  • Ekorrfamiljen

*ser fram mot bilder* Jag älskar att se "hemma-hos-bilder" på tapeter och inredning. Alltid kul med inspiration ju. Kul med vul också (även om jag föredrar ul)!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11