K*B*N, pratar del 11
"Varukorgen är förstås lite svåråtkomlig men jag är nog rätt tolerant på det området sedan P..."
P&T:en.

Tjoho, nu har jag putsat klart alla fönstrena på huset utom och innan. Och alla speglat inomhus. *klappar mig själv på axeln* Det var inte igår om man säger så. Okej, jag har putsat vardagsrummet och köket en gång tror jag sedan vi flyttade in för 5 år sedan. Min kära man och mor har putsat annars. Jag har ju varit så kass så jag har inte kunnat...
Inte optimalt i bärsjal, men ville få det sista klart. Guuu, så skönt det känns nu!
Gjorde "eget" "smålänskt" recept på putsmedel när det tog slut, funkade toppen! Varmt vatten, pyttelite yes och lite lite ättika. Man behövde inte ens putsa med ättikan i!
Men guuu, vilka söta barn ni har!
...och lodgern... Menar ni att jag måste införskaffa en sådan också?
Tant P, sötis!
Hade ju massor att skriva efter att ha läst igenom men hm, kommer inte ihåg. Trötter och sprängande huvudvärk, varit vaken sen 4 någongång.. Liten ammade och trodde vi skulle hinna somna om innan maken gick till jobbet. Men han har en sån hemsk hosta så han väckte oss, eller tja, liten som somnat om och sen var det tydligen morgon...
Lilleman har klarat första dagsidagen galant. De var inpade över hans sociala förmåga att finna sig tillrätta i gruppen. Hm, trodde de att jag hållt honom hemma isolerat utan att få leka med andra barn??
Nej, jag ska tänka positivt, istället och ja, det var faktiskt kul att höra.
Fick en ringsjal "i nyskick". Det var många gula kräkfläckar på den samt några andra, trots vanish fick jag inte ens bort allt i tvätten. Vet inte ens om jag orkar bry mig (fick den billigt) och det syns bara om man synar.
Hoppas du fått krya ner i sängen nu Asereht! Kanske får du lite uppfriskande post imorgon.
inpade?
Ekorren, håller tummarna att allt löser sig för er!
Nemia, lät ju lite hoppfullt i alla fall, men trist ändå. Kram!