Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-06-06 13:06:59 följande:
    Zasata har köpt en Gecko *skvallrar*
    Jag är inte förvånad
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Jag är så löjligt nöjd med min Frog... brukar gå upp till vinden lite då och då och bara titta på den. Just nu står den där i sin jeansklädsel och ser snygg ut.

Hoppas på att få en orange liggdel snart så jag kan pyssla lite igen Asereht, har du tagit reda på frakten än???

Du får skicka den så jag har den lagom till när vi kommer hem den 20:e hehe

• Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-06 13:11:22 följande:
    Har tvättat mina tyger ska börja med min suflett ikväll om inte barnen krångla.... Den kommer bli så bra.

Är det till P&Tn?

• Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-06 13:32:53 följande:
    Japp min Phil o Ted ska få helt nytt utseende och nya funktioner...
    Vad spännande. Vad är det du ska ändra på? Och vilken modell är det? Jag är mest känd med modellen som jag hade för länge sedan, en E3.
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-06 13:35:22 följande:
    Jag har en kiwi Explorer

Åh, den riktigt gamla modellen spännande

• Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-06 14:00:09 följande:
    Japp 1000kr ett fynd
    Men nu får du berätta dina planer Vad ska du göra?
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-06 15:12:09 följande:
    Lindadjo: Jag skulle också vilja hänga tvätt på tork ute men det funkar inte så bra när man är pollenallergiker.

Jessika: Spännande! Uppdatera gärna med bilder sen.
    Oj, blir du allergisk mot kläderna då? Jobbigt. Jag har ju oxå lite pollenallergi, men det är så lite så det är inte så farligt, behöver bara ta lite nässpray och ev ögondroppar när det är som värst. Men nu har jag slutat med det helt.
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-06 18:21:27 följande:
    Jo, speciellt lakan (där har man ju näsan hela natten) och handdukar (de suger visst gärna till sig lite extra).. Vill ju inte heller ta något nu när jag är gravid, så det är mycket kli i ögon och näsa nu.

Men jag köpte ögondroppar och näs-spray som är gravidvänliga. Använde samma när jag ammade z när han var liten oxå. Så inte behöver man ju gå runt och snora och gråta hela tiden bara för att man är gravid.

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-07 08:24:39 följande:
    Godmorgon tråden!

Vad gör ni föresten på dagarna/ har för yrken/ är hemma? Förstår att några är mammalediga... *ni behöver inte svara om ni inte vill*
    Själv är jag sjukskriven ni sissta tiden innan BF, har jobbig foglossningRynkar på näsan , men sköööönt att vara
    hemma nu och förbereda sig iallafallSolig

Hejsan!

Jag jobbar ungefär 60% som tandtekniker i vårat grannland (vi bor vid gränsen, så jag dagspendlar dit) och 40% på det "värsta" systembolaget i Sverige, nu har jag lite semester sen blir det havandeskapspenning och en bebis som kommer i augusti. När ska du ha din?

Tandtekniker är alltså det jag är utbildad till, gick ut skolan 2000, systembolaget har jag bara som ett litet på sidan om jobb, för att få upp till en heltids-tjänst, eftersom det inte finns nog med jobb åt mig där i Norge.

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-06 20:37:13 följande:
    En till som är höggravid i värmen... Kul.... Förstår precis hur du känner digCool
    När har du BF då? Mitt BF är 15 juli, så är i vecka 35 nuGlad

Var i Halmstad igår och hälsade på några kompisar som fick en son i måndags.. Kan inte fatta hur fort man glömmer att dom är så små... Det var ju ändå bara 4 år sen sist för mig.. Men åhhh vad gosigt det var att få träffa en nyfödd *Längtar*

* snart är en bugaboo cam i jeanstyg på väg hem på posten till mig* Hjärta
    Se där... nu fick jag ju svar på min fråga... bara man läser lite bakåt. Jag är i vecka 29 nu, så jag har ju lite längre kvar då.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11