Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2011-06-07 11:13:09 följande:
    Bara jag som är fånig.. Jag tar inte ens värktabletter nu, fast jag faktiskt skulle behöva.
    Usch, jag skulle verkligen liiida om jag inte tog några läkemedel alls. Har ju sån halsbränna oxå, skulle inte kunna leva med den.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-06-07 13:22:25 följande:
    men är det inte för typiskt... har gått å trånat efter en fräsch zapp en tid... och när jag just köpt två (!!!) nöd-röda så bara ramlar det in fina svarta till okej pris på blocket (2 st idag)... gillar inte riktigt de där semperröda (däremot nya rebel red)... jaja... ibland får snålheten stå före fåfängan...
    ja, det är ju för typiskt.
  • Lindadjo

Här har det packats upp efter resan. Det är så mycket annat jag tänkt göra, men jag orkar inte idag... trötter...

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-21 19:29:55 följande:
    YesSkrattande, nu är jag äntligen ägare av en bugaboo cam (det blev den med denim och hål i)
    Men till ett bra slutpris ändå, eller hur Fr småland Flört

Så nu tänkte jag höra med er här angående hur jag skall tvätta liggdelen? Det är väll bäst att tvätta den EFTER man sytt till hålen va? Utsidan är inte smutsig, men insidan är det på sina ställen.. Undra om det räcker att tvätta den för hand på insidan, eller skulle ni ha tvättat hela delen i maskin 30 el 40 grader?
    *rädd att den skall krympa eller ändra form* Hittar inget tvättråd. Obestämd

Chassit blev föresten MYCKET bättre med autosol, så tack alla för det tipset{#emotions_dlg.flower}
    Grattis till nya vagnen Jag bara väntar på att jag ska få börja använda min! Lääääängtar. Om det inte står tvättråd i liggdelen, kolla i sufletten i såna fall, där ska det iallafall finnas lappar.
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-22 12:26:57 följande:
    Hur många vagnar har ni hemma just nu?
    Jag har 4
    har en som jag skulle vilja ha men måste göra mig av med en först...
    Jag har för tillfället 3 vagnar, och inget barn som åker i de....än
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-06-23 21:05:05 följande:

cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&i...

Åh... vill haaaaaaaaaaa!!!!!

Äh... får inte länken att funka.. lägger in en bild istället...

Jag såg de i england och kan inte helt komma över de här skorna.. de är ju sååååååå underbara!!

• Lindadjo

De ser ut så här framifrån... fast det är ju de gröna jag är lite kär i....

• Lindadjo

Men jag använder aldrig högklackat, så jag vet inte helt hur jag skulle kunna försvara ett sånt köp

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11