Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-06-23 21:13:41 följande:
    Oj... Jag vet inte om de är superläckra eller superhemska. Något mitt-emellan tror jag
    Det är just det jag har fastnat för.... de är så galna så jag gillar de
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Haha, precis! Det är nånting som tilltalar mig. De är inte klassiska och snygga, men ändå så otroligt läckra!... och snygga!

Fröken Småland skrev 2011-06-23 21:16:01 följande:
    De påminner lite om "min" cykel faktiskt, så där trashigt/barnsligt godis-läcker

• Lindadjo
    Kavat skrev 2011-06-24 09:53:57 följande:
    De där skulle jag också kunna köpa bara för att... Superhäftiga!
    Mmmmm... mumma!
  • Lindadjo

Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-25 10:38:37 följande:
    Lindadjo skrev 2011-06-24 20:47:53 följande:

Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå

Vad roligt, jag har nämligen ochså en svart Be All på gångSkrattande även en sån här till med www.mylittlestar.se/ju-ju-be-special/bemajor/...

Har ju inte känt och klämt på den än, men tycker den verkar superbra, så skönt att höra positivt från er
    som har denGlad

Glad midsommardag{#emotions_dlg.flower}
    Bemajor är säkert jättebra, jag har en en hel uppsjö av bemine, tycker de är helt perfekta som små handväskor, får plats med lite pengar och telefon osv
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-26 10:58:49 följande:

God fortsättning eller vad man säger..

På tal om skötväskor, är det någon av er som testat Willvins väskor? Tycker att de är snygga och verkar funktionella, men priset avskräcker ju en aning om man säger så..

zasata har väl/eller har haft Willvin?
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-26 23:36:37 följande:
    Sambon har tagit körkort och jag får åka med. Jag är så glad och stolt
    Jag har fått åka brandbil med min sambo, kännde mig som ett litet barn
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-27 10:16:19 följande:
    Ja här får man både åka mc bil och lastbil.... (jag har b kort men det är smidigare att bara åka med)
    Jag kan köra mc själv om jag vill... inte för att jag gör det speciellt ofta, och inget den här sommaren, av naturliga skjäl då så klart
  • Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-30 11:51:45 följande:
    Här var det lugnt..... Men det är väll så på sommaren när det är fint väder och semestertiderSolig

Själv håller jag på att tvättar och förbereder inför bebisens ankomst. Orkar knappt vara i solen nu tyvärr..
    Skönt att det närmar sig iallafall...

Ekorrfamiljen: Nu är det väll dags för dig snart va? Kanske du redan fått Baby Spännande att höra sen....
    Ja, här var det verkligen lugnt. Ekorren fick en liten Vijar igår faktiskt
  • Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-30 12:40:22 följande:
    Åhhhhh, vad roligtSkrattande hoppas förlossningen gick bra och att hon vill berätta mer sen när hon orkar..Hjärta

Då är det väll bara du och jag kvar här i tråden som väntar på Baby just nu... Härligt med en liten treaGlad

Nifelheim ska ju oxå ha en liten

Tullsa regnskyddet köpte jag på babyproffsen. Gillar den massvis! Längtar så tills jag ska få gå runt med vagnen och så klart tills bebisen kommer. Nu är det ju bara 6,5 vecka kvar, så den som väntar på nånting gott...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11