K*B*N, pratar del 11
Någon som behöver dregglisar men som är som jag och är för lat för att sy?
www.tradera.com/9-stycken-Pippi-haklapp-dregellapp-scarf-auktion_341822_114715151
Någon som behöver dregglisar men som är som jag och är för lat för att sy?
www.tradera.com/9-stycken-Pippi-haklapp-dregellapp-scarf-auktion_341822_114715151
Jag är så sjukt trött! Har lite ont i halsen också. Tänk om jag håller på att bli sjuk, maken var risig förra veckan. Jag trodde det berodde på jobb typ dygnet runt men...
Jag får inte bli sjuk! Det är ju midsommar till helgen och sen ska vi ju till Liseberg nästa helg!
Tack söta Fröken Småland!
Har inte hunnit data så mkt. Det ska vaktas studsmatta och roas bebis + en massa annat. Lite bestyr inför midsommarafton också.
Kramar till er som behöver det av olika orsaker (ingen nämnd ingen glömd)!
Jag gillar min Iphone. Önskar jag haft den när vi var på BB. Gillar massor att det går att koppla upp sig på vårt trådlösa så man kan använda den hemmavid utan det kostar en krona.
Sen gillar jag alla som inte lösenordsskyddar sina trådlösa bredband.
Om jag behöver en Iphone låter jag vara osagt men jag gillar den. Måste fixa ett fodral till den bara så jag vågar ha den i väskan. Funderar på att virka nåt, det är ju väldigt gratis om inte annat.
Kikar in och vinkar i förbifarten!
Midsommar firades med familjen på mina morföräldrars sommarställe utanför Enköping. Det var trevligt som det brukar.
I övrigt har jag mått kasst i helgen då jag haft väldigt ont i huvudet och mått illa. Det senare förmodligen biverkning av det första. Hade huvudvärk i över 48 timmar. Ingen hit, speciellt när det är varmt. Nu går det lite fram och tillbaka. Försöker dricka mkt och hålla mig stilla.
Imorse hade jag datorhaveri. Fattar inte vad som hände men när jag slog på burken så stod det att det saknades en systemfil. Hur den kan ha försvunnit över natten är över min förmåga att förstå då allt funkade normalt igår och när jag stängde av igår kväll. Hur som helst så lyckades jag fixa det efter ett par timmars slitande av hår och gnisslande av tänder. *glad* Inser hur mkt jag har på burken som jag inte vill ska gå förlorat så nu inleds stora operation säkerhetskopiering.
I övrigt ska jag betala räkningar och skriva packlistor inför helgens stora resa. Tvätta också förstås. Det kan ju vara bra om det finns något att packa. Funderar också på vilken vagn som ska tas med. Buggan är liten och lätt men Brion har packutrymme och är stadig med tyngre packning. *tänker*
KRAM till Frk S!