Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Kavat och mamma på vift, tack för tips. Stoff och Stil har jag lite koll på men jag vet att de har  lång lev tid och ganska dyr frakt. Men bibbis ska jag kika på också. Det gäller ju att hitta ett ställe som har allt man vill ha så man slipper småbeställa på flera.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Frk S eller någon annan med koll. Molos regnjackor, är det en jacka man kan ha som skaljacka eller är det en ren regnjacka typ galon? Jag har aldrig känt på någon själv så jag behöver råd!
  • Asereht

Då harj ag spenderat en massa pengar igen. Drömmer Kan iaf trösta mig med att det var saker som storbus behövde och nöffe kommer att behöva. Rea är bra. Det blev en po.p ws + mössa till strorbusen i grönt och så regnbågsrandigt regnset till nöffe.

• Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-17 10:52:04 följande:
    Är det någon här som är piercad i näsan? Min dotter vill pierca sig och jag har väl sagt ett halvt njaa, men det känns dumt att göra det nu på sommaren. Är det bara jag som är fånig eller? När man tatuerar sig bör man ju göra det efter att rötmånaden är över som tidigast liksom..
    Jag har piercad näsa. Jag gjorde det på vintern vill jag minnas. Vänta till hösten iaf, efter värsta värmen och så. Infektioner frodas ju av värme och fukt.  Minns att det gjorde sjukt ont också även om det var snabbt över.
    Nifelheim skrev 2010-06-17 11:03:02 följande:
    "MAMMA jag hittade dina TUUUTTAAAARRR! " vrålade Elric så att det ekade i hela tvättstugan i morse när han skulle hjälpa mig stoppa in tvätten i tvättmaskinen. Det var alltså en BH han hade hittat, ska jag tolka det som att jag har så små bröst att han tror att de är borta utan bh:n? Kyss
    *ha ha* Underbart!
    Kavat skrev 2010-06-17 13:44:17 följande:
    Tunn och prasslig, om jag tänker på rätt jacka. Vet dock inte hur den håller mot vatten för jag har inte testat.

Jag har inte hört om Po.P uppror, men kan inte annat än att hålla med.
    Råkade åka en sväng om Po.P på vägen från akupunkturen.. Tänkte att jag kan ju se om de har något som jag råkar vilja ha. Jag hittade en massa till bebisen som jag var tvungen att köpa. Drömmer Bl.a den fina gröna skaloverallen, dock blev det i 74, tycker inte behover finns innan, så den får ligga här och vänta ett år, men älskar färgen så kunde inte låta bli. *Viskar och en grön i fleece också... Och lite annat...*
    Tunn och prasslig funkar för mig, regn hoppas jag den står emot eftersom det är en regnjacka och de skryter med att den är vattentät. Beställde iaf. Får väl sälja om jag inte gillar. Vem kan motstå regnbågsrandigt liksom.

Jag var sååå nära att köpa den gröna fleecen till A men så blev jag lite snål sådär precis innan jag skulle köpa. Insåg att jag inte riktigt vet vad vi behöver än så jag väntar.
  • Asereht
    passau skrev 2010-06-17 16:53:15 följande:
    vi opererar inte "skönhets grejer"(typ ofarliga födelsemärken för syns  skull) i månader som INTE har R i sig
    så apRil -septembeR  (maj-aug.) är det operations fritt

jag behöver bara ha kvar 30/7 eftersom den tittar ut då

kolla in min vagn, den var ju långlivad... NOT!
    www.blocket.se/ostergotland/Bugaboo___chabby_...
    *fnissar* Men de har fått väldigt mycket beröm för den under den korta tiden och haft vääääldigt mkt användning för adaptrarna.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-17 17:43:04 följande:
    Tack passau! Angående inbox - japp, helt okej. Jag kanske sms:ar, vi får se.

När såldes den BBn då? *dålig koll*
    Nyss...
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-06-17 20:00:50 följande:
    Nu är mina köksgardiner färdiga! Skulle sytt i november, men då insåg jag att jag gör det efter julgardinerna. Men jag har ju inte hittat något tyg jag vill ha.
    Hittade förra veckan och trodde det var två färdiga längder och var så nöjd för då var det ju bara att sy upp. Men tji, fick jag, det var en bred längd, så jag fick dela och sy ena sidan ändå. Nu är de uppe, blev som ett nytt kök! Nöjd!
    Sen tänkte jag greja lite, men får sammandragning efter sammandragning.. Blir mer och mer nu och det är så jobbigt att göra något när man hela tiden måste avbryta för man knappt kan andas. Så jag tror det blir sängen och en bok en stund.
    Kommer ihåg hur det var. Det är bara att vila.
  • Asereht
    passau skrev 2010-06-17 21:09:03 följande:
    eftersom auktionen är avslutad för längesen vågar jag länka
    www.tradera.com/Bugaboo-med-manga-tillbehor--...

hon skriver inget om att liggdelen lutar och dom klagade som F*n på detta... i många sura mail...
    inte heller att sittdelsöverdraget inte sitter under sitsen... jag kan ju säga fler saker som inte var bra
    Dom ska nog inte ha bugaboo iom att de inte gillar konstruktionen. Hur det kunde vara ditt fel förstår jag inte. *skakar på huvudet*

Synd på fina suffletter tycker jag.
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-06-17 22:15:05 följande:
    Var 5-6:e min i nästan 1,5 timme. Men jag fick läst några sidor i boken.
    Så här kan det ju inte börja redan tycker jag. Minns inte att jag hade så regelbundet med sonen innan sista veckorna och det är ju lååååångt kvar.

Föresten Fr Småland, jag gissar på 6/8. Drömmer Men önskar 25/7 för det är lättare att komma ihåg. Cool(de andra är födda 21 och 23)
    För mig har det blivit mer och mer och värre och värre för varje grav. Tyvärr. Sist började allt mkt tidigare och höll på mkt längre.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11