Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Är väldigt arg på vårt "dagis" och på kommunen just nu. Jag tycker banne mig att det är dags att ge prsonalen en genomgång gällande alla regler och avgifter. Pga förvirring bland personalen om vad som gäller får jag nu betala 2500:- för att ha alla mina barn hemma 1/6-16/8! Demon

Hade jag vetat att jag fått betala även om de var hemma (vilket de sa att jag inte skulle behöva iom att de är 15 timmarsbarn) så skulle de fått gå kvar tills maken gick på semestern. Då hade jag sluppit överspeedade uttråkade större barn hemma! Jag är så arg just nu! Tanten på kommunen verkade iofs förstå min ilska och höll med mig om att personalen borde ha koll på läget om vad som skiljer 15 timmars från 15 timmars och vad man bheöver ansöka extra om. *gaaaaaaaaaaaah*

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Jag blir alltid saltsugen när det är varmt. Gravid som ogravid. Men förra sommaren åt jag citronskivor med salt och drack kolsyrat vatten. Nu nöjer jag mig med det sistnämnda och det är garanterat sältan som drar. Har smakat citron + salt en gång sedan jag fick A. *ryyyyys*

• Asereht

Vad är det för märkliga små fyrkanter med siffror som dyker upp i vissa inlägg? Bara jag som ser sånt? Fattar nada...

• Asereht
    Lokatt skrev 2010-07-01 22:20:08 följande:
    men skumma FL!! vad blir det??

tack för svar om sonen och för länken A. Har kommit fram till att det nog är vattkoppor, det har kommit mer och nu börjar de se fyllda ut eller vad man ska säga. Dock så är han inge dålig i övrigt, men det är väll bara att tacka för tror jag.
    Vattkoppor kan bli lit ehur som helst. En del får en prick eller två och är i övrigt som vanligt medan andra blir jättedåliga. Mina hade något mellanting. Ju mindre jobbigt desto bättre.
  • Asereht

Vi är hemma igen. trötta och varma. Jag tror jag behöver en vecka för att återhämta mig typ. Men vi hade trevligt, och storbus hade inget emot att spendera åttaårsdagen på Liseberg.

• Asereht

Testar också appen. Små irritationsmoment som jag hoppas de fixar.

Jag har ont i halsen och tar det lugnt idag.

Funderar på om jag skulle byta ut froggen mot en bee. Just nu agerar ju froggen stadsvagn vilket innebär att sen blir rätt lite använd. Tänkte att en bee blir mindre ihopfälld för den fäller man väl utan att ta isär?

Men det är bara tankar, gillar froggen men jag tänker praktiskt då brion blir mkt mer använd som det är nu. Upptäckte också att vi har ett visst behov av ståbräda, kann man ha det på bee? Någon som var med säkerhet vilka modeller som kan passa både tappt och froggen annars?

Om det blir konstiga ord eller stavningar så är det förmodligen aoutomatordlistan som tagit över. Är inte riktigt vän med den än.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-07-07 11:13:19 följande:
    Zasata: jag hamnar också alltid på första sidan, man får byta i höger hörn men sista sidan går inte välja utan man får välja näst sista först och ofta bryter appen ned då *suck*
    Samma här, det var det jag försökte skriva igår kväll men det kom bara in ett tomt inlägg. Sedan dess har jag inte kunnat komma in i den här trådens sista sida. Varje gång jag försöker så stänger appen ned. *grrr*
  • Asereht

Är lite less. Jag har gjort affärer med en tjej här på fl. Eftersom jag har köpt av henne tidigare så kände jag mig trygg. Men inga grejor har dykt upp.

Jag har både inboxat och skrivit i gb. Hon har alltid svarat tidigare och det har inte heller varit några problem tidigare. Hon skrev till mig att hon fått tillbaka grejorna pga att adresslappen ramlat av men att hon skulle posta om samma dag. Det var den 29/6 Sedan dess har jag inte hört ett ljud och jag får heller inte tag i henne. Jag hittar heller inte kontaktuppgifterna jag fick sist.

• Asereht

Synd att det inte var någon som ville/kunde träffa oss när vi var i gbg. Hade varit kul att träffa någon av er down there.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11