Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Liten familj skrev 2011-07-02 14:11:18 följande:
    Åhh jag hatar vagnar
    Chockad!!!!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Liten familj skrev 2011-07-02 16:51:03 följande:
    Jag älskar egentligen vagnar såklart, men när man inte kan nånting e de inte kul. Vi bor i Dalarna, killen vägrar småhjul i huvudtaget för de funkar inte här. :-/
    Småhjul bara? Eller går snurrbara hjul bort oxå? Även fast de är större?
  • Lindadjo

Cresent gör fina och bra cyklar... jag tycker de kunde hållt sig till det. Jag har iofs bara klämt på de i butik, men det är inget som tilltalar mig det minsta. Skulle mycket hellre köpa Emmaljunga scooter.

• Lindadjo
    Liten familj skrev 2011-07-03 11:02:58 följande:
    Visste inte ens att dem tillverka cyklar... *asg*
    Jo men bara för jag så gärna vill ha en Emmaljunga så vill killen inte det. *suck*
    Minns så väl den tiden då min sambo hade en talan om vilken vagn vi skulle ha... nu har han gett upp och ger mig fria händer
  • Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-07-04 00:22:07 följande:
    jag har oxå spanat på den men just nu har jag inget överskott att handla för och inget jag är beredd att sälja av heller
    Har du fått sålt din scooter?
  • Lindadjo
    Leende skrev 2011-07-08 20:03:37 följande:
    CIMG0675.JPG   

Bjuder på en bild på lilla OlleHjärta
    Åhhh... nu längtar jag ju ännu mer! Så söt han är!!
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-07-11 13:21:56 följande:
    Nu kan jag fokusera på mitt syande igen.... Men det har varit en jobbig dag igår
    Vad hände igår??
    Jag har klätt in insidan på min buggaklädsel nummer 2 igår... sydde bara fast den upptill på kanten, och lät den sedan hänga löst nertill. Man klämmer ju fast den under liggdelsplattan, jag tror det blir bäst så.

Jag har inte klätt om insidan på locket... det syns ju inte, så jag vet inte om jag orkar mig på det.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11