K*B*N, pratar del 11
Det fanns frogklädslar i bontis webshop. Se där! Trodde jag inte iom att det var lögn i helvete att få tag i förra hösten. Men nu är jag ju invand med att ha camgrejor + att det är snyggare grejor.
Det fanns frogklädslar i bontis webshop. Se där! Trodde jag inte iom att det var lögn i helvete att få tag i förra hösten. Men nu är jag ju invand med att ha camgrejor + att det är snyggare grejor.
Nu har jag pratat med kommunen/barnomsorgen igen så nu är jag på dåligt humör. F*n vad jag hatar att försöka få rätt i sak mot kommunala paragrafryttare. De menar bara på att det ligger i vårt intresse att kolla så att informationen vi får är korrekt. Medan jag menar på att man självklart tror att informationen man får från förskolan stämmer. Samtidigt vill jag inte helt hänga personalen där eftersom jag gillar dem och hela skiten är ett stort missförstånd (förskolepersonalen alltså). Jag är så jäkla less!
Har tömt kameran och lagt upp lite bilder på minigrisen/nöffe om någon vill kika.
www.familjeliv.se/hem/asereht/galleri.php%26%239829%3B+N%F6ffeliten+%26%239829%3B
Lade också upp några nya bilder på stora grabbarna.
Har varit gräsänka hela dagen jag och A. Men nu är grabbsen på ingång och strax börjar Midsomer murders så jag loggar ut nu. See ya!
Lägger till att jag har en GS och att jag inte har något skärmskydd än. Ska fixa det när jag kommer ihåg det. Maken ahr ett skitbra men dyrt som han fick av jobbet. Går inte att repa, det är lite mer som en platta man lägger på. Man kan ta bort den igen utan att skada displayen då det läggs dit med hjälp av lite vatten och tvållösning som sedan torkar bort och bildar vakum. Själv får jag väl nöja mig med sånt där man "klistrar" på men det är så svårt att få det bra tycker jag (har sett några med bubblor och skit under).
Kavats bebis kommer förstås antingen imorgon då min man fyller år eller i början på veckan då vi kommer nedåt bara för att se till att mamma inte är anträffbar. Litar helt och hållet på min vanliga tur.
Tvättar, tvättar och tvättar för i helgen åker vi nedåt.
Tyvärr hällregnar det så det tar längre tid än vad det hade gjort om jag kunnat hänga ut lite + att det som hängde ute blev surt eftersom jag glömde bort att ta in det innan vi åkte igår. *suck*
Nöffe håller på att få tänder. har misstänkt det ett tag då han varit helt skev sedan förra helgen. Han fick ju hög feber efter vaccinationen och sedan höll febern i sig i tre hela dagar men även då det gav med sig så var han skev. Han har skitit typ 6 ggr per dag och bajsat illa och varit röd i rumpen och så har han varit gnällig och lite stressig liksom, sen tuggar han ju frenetiskt på allt. Så jag har ju tänkt att det kan vara tänder på gång som spökar men har inte kännt något specifitk. Men idag så både syns och känns två små fina bulor i underkäken mitt fram. Han följer i mellanbusens spår då och börjar tidigt, iaf om man jämför med majoriteten av barnen här hemma som fått tänder runt ettårsåldern.
Förken Småååååååålaaaaand!
Det ligger en Stripe på T, finfina bilder på snyggaste klädseln!
Synd att det är hela vagnen! Nu ska ju jag inte ha en UJ men just den färgen är ju så fin så jag blir ju sugen...eller inte...
www.tradera.com/Urban-Jungle-One-Three-Hill-07-08-auktion_340816_116010638