Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-07-30 14:36:00 följande:
    Fyll in mig? Någon som har sett för mycket amerikanska filmer? Asereht skall till Falkenberg till helgen och stannar en vecka. Jag skall dit och hälsa på, kanske också Zasata och Kavat. Och alla andra som vill *bjuder generöst in till Asereth*
    *ha ha* Stugan är yttepytteliten men så länge det är väder så kan man vara ute.

Beroende på Kavat och kavatbebisen som ska komma när som helst. Vi är hyfsat portabla så vi kan tänka oss att ses på annan plats om det vill sig så bara det inte är jättelångt att åka.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-07-30 15:29:37 följande:
    Nu lät det som om jag dyker upp i falkenberg, och det gör jag ju inte, jag ska till öland from i morgon 2veckor fram. hoppas på litee roligare väder.
    Vi kan träffas i sthlm någon gång om du vill.
  • Asereht
    Angel Gbg skrev 2010-07-30 19:56:40 följande:
    **får för mig att jag inte har Aseraths nya nummer men tror hon fick mitt via fb**
    Checkar av det och skickar över mitt när jag får lite lugn här. Det är rätt kaotiskt nu.
  • Asereht

Vi åker imorgon em och kommer ned sen kväll så från måndag är vi nog anträffbara. Jag tror vi behöver söndagen att acklimatisera oss lite.

Nu loggar jag ut, får se om jag hinner in något mer innan vi är på väg.

• Asereht

Thulo, då har du som jag ju. Min äldsta är 18 och yngsta fem månader. Fast jag har bara fem barn. Var ju tvungen att skriva bara när jag fick tillfälle.

• Asereht

Kikar in en snabbis. Blir inte så mkt koll nu när vi är ute på stranden. Tar med så lite av värde som möjligt då det blir en del spring.

Vi tog oss ned till slut trots en massa motgång. Stugan är pytteliten så vi är gödda för uppehållsväder då man kan sitta ute.

Nu har vi reservhjul på bilen och vill inte ut och åka allt för långa sträckor så om det är några som vill ses vore det bra om vi kan få ihop något dagtid och inte med allt för lång resväg.

Vi är som det ser ut nu "lediga" på on och to men vi håller på att leta någon som kan fixa vårt däck så det kan ändras.

Jag kikar in till kvällen igen.

• Asereht

Mors!

Nu är jag tillbaka online igen! FL appen är skit, iaf min för den stänger ned heeeela tiden + att den hänger sig så fort man försöker gå in i trådar med många sidor...gissa hur bra den här funkar!

Falkenberg och Skrea var wonderful! Vi hade verkligen tur med vädret, sol fem dagar i rad trots att väderprognosen sade annat. I fredags började det regna dock och då det av förståeliga skäl inte blev någon träff med Kavat så började vi packa ihop oss för hemfärd.

Men det tar lite på krafterna att leva i kappsäck med tre småkillar, en bebis + hund. Stugan var i storlek medelstor husvagn så det gällde att ha saker och ting så ordnat som möjligt. Som tur är såär vi ju vana att packa ihop oss i båten + att jag åkt mkt husvagn under min uppväxt. hade vi haft noll campingvana tror jag vi hade fått spel efter ett gydn. Så länge vädret är bra så sitter man ju inte inne. Så fort vi kommit upp och packat undan sovplatserna så drog vi ut och sen var vi ute hela dagarna. Så najs!

Sen hade vi ju turen att få besök av fina Frk S med barn. Väldigt trevligt. Hjärta Timmarna bara flög iväg och Been jag skulle klämma på glömdes helt bort.

Vi hoppas på att kunna spendera en vecka där nere nästa sommar med om stugan blir ledig något. Om inte annat funderar jag på om man skulle ta sig en hotellweekend lagom till den där babymässan i Gbg (var det va) så kanske vi kan ha en lite större träff.

• Asereht
    Angel Gbg skrev 2010-08-08 17:46:57 följande:
    Aserath: Hotell är inte ett måste om vi har en tom lägenhet även då... visst det tar 20min med spårvagn men det kanske det är värt med tanke på hotellpriserna om man inte bokar toktidigt
    Vore ju kanon! Skulle vara jättekul att komma ned och träffa så många av er som möjligt.
  • Asereht

Jobbigt med höften katten! Jag har *peppar peppar* inte haft några stora problem med min än, men man vågar ju inte ropa hej om man säger så. Hoppas det blir bättre snart och att man hittar felet så det kan repareras.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11