K*B*N, pratar del 11
Hm, jag fick penicillin samtidigt som de skar sist.
Kaos minst sagt här hemma. Nu skiter jag i resten och går och lägger mig. Hur gärna man än vill och planerar hinner man ju inte en bråkdel av det man tänkt... Ont överallt, känner mig sjuk, vet inte om det är bölden... Men blir stressad och arg när man aldrig hinner det man önskar.
Får se hur mycket sovande det blir i natt och om jag får gjort något imorgon. Får ju tyvärr göra 2 julbord. Hos brorsan gör de som de kan äta och vi tar med som vi kan äta... Med andra ord, precis som vanligt... Fast jag hade önskar att jag hann göra lite rödbetssallad special imorgon, och hoppas att liten tål det. Annars blir det ett trist julbord för mig.. Men men... Blä, man ska vara glad på jul och allt ska vara så bra... *vill inte ha ont*
Zasata, hoppas att ni slipper akuten hela natten... .
Krya på alla sjuklingar...!
Vi är tillbaks efter julfirande, himla trevligt, men man går lite på helspänn pga att alla käkar ägg. Men det gick bra. Som tur är var det inga småttingar med förutom våra. Och det var så kul att se dem. De var så glada när jultomten kom med paketen och lilleman var en fröjd att se, han hoppade upp och ner upp och ner helt överlycklig!
Zasata, usch vad jobbigt med L... Hoppas han är bättre nu, och att ni får njuta av hotellvistelsen.
Tror ni kärringen håller sig lugn. Nej, hon skriver ett fint litet brev till sin son i julklapp..
Och önskelistor har hon nog inte fattat vad det är till för heller.... De två äldsta hade saker på önskelistan och visst hade hon hittat en grej till dem var som de önskade sig, men resten, ja alla tre barnen fick var sitt ljus i form av en gran. Jätte uppskattat - not! Förstår inte varför man frågar de äldre barnen vad de önskar sig och sen inte köper det de önskade sig ändå. Då kan man väl tala om det till oss så vi vet om det och kan tipsa någon annan eller köpa det själva.... Dottern var jätte besviken för att hon inte fick det hon önskade sig.. Mest av allt ville hon ha leksaksmat. Så det var ju inget dyrt eller svårt att hitta...
Nemia... Fyy, så hemskt... Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att avliva en häst så.. Men i längen är det nog det bästa i det läget gissar jag.
Min brors hund halkade ner för ett stup och bröt ben mm men vetrinären trodde ju att han kunde bli bra igen. Vilket han aldrig blev. Det var fruktansvärt att se hunden bli sämre och sämre, han kunde ju inte ens gå själv utan vi fick bära ut honom när han behövde kissa och bajsa... Han avlivades tillslut, men i efterhand hade det varit bättre att göra det direkt så han sluppit lida så..
Kram!