Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Gick just in på T för att lägga bud på en auktion som jag tidigare budat på men blivit överbjuden. Jag har bevakat denna i flera dagar och den skulle sluta idag kl 09:49. Döm om min förvåning när jag klickar på länken och auktionen är avslutad och ligger som "budlös". Jag fattar nada! Det var budat upp till 80 spänn och inget respris igår, det var därför jag satt och tänkte att jag skulle bevaka sista minutrarna. Vad snuvad jag känner mig och hur sjutton kan det bli så? Man kan ju inte avsluta en auktion med bud bara sådär. Förvånad

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-09-01 11:16:30 följande:
    3840, hade gått upp 150g på 12 dagar. Över 100g per vecka önskas tydligen. Det hade väl inte varit någon ko på isen om han mått bra, men han ammar ju jämt och verkar hungrig. Men nu har jag både kört med kompressionsgrepp samt aktiv amning och det verkar som han håller sig mättare längre och klunkar mer. Men likförbannat så ligger han och försöker bajsa halva natten vilket resulterar att jag inte kan sova. Så mina 4 timmar per natt håller i sig...
    Men liten då. Dumma mage som trilskas. Om maken sköter sig idag så kommer lite uppmuntran med posten, det hjälper kanske inte mer än humöret för stunden men ändå. *kram*
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-01 12:05:40 följande:
     Idag va jag på inskrivning på MVC. Imorgon kub-test som jag försöker ta med ro.....
    Det kommer gå så bra så. Hjärta
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-09-01 13:22:14 följande:
    Angående åkpåsar, hur många behöver man egentligen? Två buggysnuggle, tre buggapåsar och en babyproffsens och en retro. Borde nog sälja buggysnugglarna kanske, de används inte. Men de är ju helt suveräna i MT:n. Fast jag har ju bara användning för en i taget... Hrm...
    Du viskar väl i min inbox innan du säljer någon rolig åkpåse eller så...
  • Asereht

Håller med och tycker också Mamma på Vift ska göra sig hörd lite oftare.

Gillar randig buggysnuggle, gillar iofs många buggysnugglar men jag ska inte köpa någon sån. Isf får jag sy en. Jag har ju redan två fleeceåkpåsar och dom har vi ju inte börjat använda än. Eller jo, jag har bäddat i happyn med den ena men nöffe har bara legat i den en gång sedan dess. Fin är den iaf.

Jag vill ha en enfärgad sjysst vanlig åkpåse och den ska funka till både blått och rött. Skulle kunna tänka mig en gul eller orange om färgerna är klara och fina men det finns inte så många sådana på marknaden. OTH är bortvalda. Simpleworld har jag kikat på men de verkar lite dassiga i färgen. Nomad finns men jag har inte lyckats hitta några bra bilder. Jag kikar vidare på webben då jag inte har några butiker att tala om här hemma.

Jag är så grymt trött just nu. Tror att skolstarten tagit mer på mig än på barnen. De är tröttare på kvällarna. Jag håller på att aldrig ta mig ur sängen på morgnarna. Men nu har jag hittat en bra alarmapp som inte skrämmer skiten ur mig så att jag vaknar med hjärtklappning. Dessutom så vaknar inte nöffe av den vilket är ett plus erftersom han gärna får sova lite längre än vad jag kan. Så numer vaknar jag till klassisk musik.

• Asereht
    zasata skrev 2010-09-02 09:20:38 följande:
    nämen hej mamma på vift *vinkar lite*
    syns lite oftaer ;)

Jag vill ha en p&t. men nu måste jag joooooobba!!
    Du hade ju en P&T ju!

Jag vill också ha en P&T men jag behöver ingen, tror att ståbräda skulle vara lagom men det är ju roligare med en P&T.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-02 09:38:03 följande:
    Asereht: du har sett att det finns en app som väcker när man som som ytligast inom ett visst spann va? Den tycker jag verkar skitbra men jag har inte provat den själv då jag oftast vaknar snortidigt av mig själv.
    Jag tror det är en sån jag har. Absalt heter den iaf och den hade fått fina omdömen. Jag har bara gratisversionen och kan inte ställa in så mkt men den funkar bra och jag slipper hjärtklappningsuppvak.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11