Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-08-28 17:33:59 följande:
    www.filur.se/product-view.asp?catid=11238&pro...
    ?

www.filur.se/product-view.asp?catid=11238&pro...
    och hur ser den ut?
    Den första går bara till strl 130 annars hade den ju varit intressant. Den andra vet jag inte hur den ser ut. Har försökt googla fram bild utan resultat.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Angel Gbg skrev 2010-08-28 18:13:42 följande:
    Om du vill se Didriksonbilder så brukar jag gå på www.didriksons.com/default.asp?c=2
    Har kollat där med men jag hittar inget som heter som denn länkade jackan. Lika förvirrande varje säsong, i olika butiker heter en och samma jacka/set olika saker. Jag vågar iaf inte köpa en jacka som vi inte ens sett på bild så den får vara.
  • Asereht

Länkarna verkar fungera sådär om man säger så.

Vi kollade på dessa men de finns bara upp till 130 tyvärr men vi skulle vilja ha något liknande.

www.smilebutiken.se/shop/resize.asp&w=400&s=smile&f=perry_printed_kids_jacket_502242_677.jpg

www.smilebutiken.se/shop/resize.asp&w=400&s=smile&f=gavin_kids_jacket_502243_039.jpg

Storbusen ville ha en sån här, han trodde den var tvådelad, han skulle ju synas iaf.

kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx

• Asereht
    Angel Gbg skrev 2010-08-28 19:11:45 följande:

Alltså vågar man köpa Didriksson? Jag var så nöjd med POP förra året att jag är rädd att inte bli lika nöjd? Jag har juh köpt ett tvådelars Cross beg till C men är det inte bättre med overall??? Ni med mer erfarenhet vad säger ni? Jag får för mig att overall är enklare på dagis att bara dra på jämnfört med byxa och jacka... menar bara att få på henne jacka är ett äventyr så trött som hon är.

Kavat: Jag har verkligen häcken full innan vi åker på torsdag men jag skulle verkligen egentligen hinna prata med dig och heeeeeeeeeeeeeelst innan måndagens möte. Hur ser det ut imorgon för er? Är ni sjuka?

På dagis är overall mer praktiskt och i skolan är tvådelat mer praktiskt är min åsikt. Har haft för få pop vinterkläder för att uttala mig men gillar Didrikson.
  • Asereht

Lokatt, får kika på länken när jag är vid datorn igen. Jag tycker utbudet blir sämre när man kommer upp i junior/teen storlekar. Tydligen behöver man inte praktiska lekvänliga plagg efter strl 130.

• Asereht

Jag tokgillar Didriksons skaljackor. Övergav pops helt sedan vi köpte loveseten. Mina barn har dem i höst med så de har räckt länge i strl. Blir till att köpa nya till stor och mellan i vår. Tycker även Everest funkar bra.

• Asereht
    zasata skrev 2010-08-29 11:18:47 följande:
    Pratade med babyproffsen idag, som sa att man inte kan laga vajen på bugaboo cam (bromsen) Det kan väl inte stämma? visst måste man kunna det? DOm sa att jag måste köpa nytt chassi!
    Man tycker ju att man borde kunna byta vajer, kolla med cykelbutik. Var den knepig innan? Hur kunde den gå sönder? Mina barn har hållt på med vår och den är fortfarande intakt.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11