K*B*N, pratar del 11
?
www.filur.se/product-view.asp?catid=11238&pro...
och hur ser den ut?
Länkarna verkar fungera sådär om man säger så.
Vi kollade på dessa men de finns bara upp till 130 tyvärr men vi skulle vilja ha något liknande.
www.smilebutiken.se/shop/resize.asp&w=400&s=smile&f=perry_printed_kids_jacket_502242_677.jpg
www.smilebutiken.se/shop/resize.asp&w=400&s=smile&f=gavin_kids_jacket_502243_039.jpg
Storbusen ville ha en sån här, han trodde den var tvådelad, han skulle ju synas iaf.
kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx
Ekorren, har du sett den här? Jag tycker den är skitkul (Nöffe ska få en sån) men så gillade jag mupparna när jag var liten också.
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
Alltså vågar man köpa Didriksson? Jag var så nöjd med POP förra året att jag är rädd att inte bli lika nöjd? Jag har juh köpt ett tvådelars Cross beg till C men är det inte bättre med overall??? Ni med mer erfarenhet vad säger ni? Jag får för mig att overall är enklare på dagis att bara dra på jämnfört med byxa och jacka... menar bara att få på henne jacka är ett äventyr så trött som hon är.
Kavat: Jag har verkligen häcken full innan vi åker på torsdag men jag skulle verkligen egentligen hinna prata med dig och heeeeeeeeeeeeeelst innan måndagens möte. Hur ser det ut imorgon för er? Är ni sjuka?
Lokatt, får kika på länken när jag är vid datorn igen. Jag tycker utbudet blir sämre när man kommer upp i junior/teen storlekar. Tydligen behöver man inte praktiska lekvänliga plagg efter strl 130.
Jag tokgillar Didriksons skaljackor. Övergav pops helt sedan vi köpte loveseten. Mina barn har dem i höst med så de har räckt länge i strl. Blir till att köpa nya till stor och mellan i vår. Tycker även Everest funkar bra.