-
Nope, fick aldrig något svar.zasata skrev 2010-08-25 21:29:56 följande:hon dom fick den då ;)
-
Kollektivkramar alla som behöver (eller bara vill ha) en kram!
-
Den här är fiiiin!
www.tradera.com/Retro-barnvagn-auktion_340814_117416332
-
Traderaren som budade på min auktion men sedan inte hördes av har öht inte visat någon respons på alla de mail jag skickat. Det har gått över 10 dgr så jag kommer att lägga upp auktionen igen med tillägg om oseriös budare (folk kan ju kolla själva). Men för att varna lite så är det samma person som säljer om sufflettmönster.
Jag kan förstå att folk ibland ångrar sig men då kan man ju ta och säga det. På så sätt kan man ju ändå avsluta det hela med positiv respons. Att buda och sen bara skita i det tycker jag är skittrist stil. Det blir ett negativt från mig och jag är beredd på hämndomdöme även om jag tycker att det är toklågt att ge negativt tillbaka då man själv felat. Tyvärr ser det ut som den här säljaren är av den toklåga typen.
-
Passau
Femte sjukan är också en sån där lurig sak.
www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Femte-sjukan/ -
Lade ut liggdel på blocket igår och självklart kom det mail med "jag vill köpa din vagn!". *suckar* Kan folk inte läsa? Det står liggdel!
-
Najs.
-
Fick just telefon från Hugin & Mugin, pga systemfel så visades slutsålda produkter som i lager så grejorna jag beställde igår var slut ändå.
Vad ska jag shoppa istället då?
-
Nöffe har fått sin första tand! Det kan ju förklara en del av hans dåliga humör senaste dagarna.
-
Går också och funderar över vinterkläderna. Har tänkt mig Didrikson eller Everest då de känns mest prisvärda. Jag räknar inte med att de kommer att kunna ärvas med tanke på hur storbus jacka såg ut efter vintern som var. Den var hel men ack så den såg ut efter allt magåkande. Storbus är den enda som behöver helt nytt kit.
Jag har sån vagnsångest. Varannan dag är jag redo att sälja buggan. Jag gillar den och den är snygg MEN jag använder den ju aldrig. Den kommer ut en snabbis högst var tredje vecka som det är nu och har tjänat som middagssovplats. Men nu lever nöffen om för mkt så det funkar inte längre. Så nu får jag dåligt samvete för att jag har den stående bara. Vi använder helt enkelt inte så mycket vagn som jag trott vi skulle göra. Känner mig totalt förvirrad för jag är helt klart rädd för att ångra mig ifall jag säljer den. Svårt det här men jag måste komma fram till något så art jag inte går och känner mig så velig.